FANDOM

Ziemia-38 – jeden z równoległych światów leżących w multiwersum, na którym żyją takie postacie jak Supergirl, Superman, Marsjanin Łowca czy Strażnik.

Historia Edytuj

Ziemia-38 jest światem, na którym od ponad 2000 roku ludzkość wiedziała o istnieniu kosmitów, o czym dowiedzieli się przez pojawienie się Supermana i niszczycielskiej walki jego z generałem Zodem. Niedługo po tym ukazała się również jego kuzynka, Supergirl, która podobnie jak bohater, została obrońcą planety.

W kwietniu 2016 roku, na Ziemię atak przeprowadziła armia ocalałych Kryptonianów, która tym samym zapoczątkowała rozmyślenia rządu na temat praw dla kosmitów. Te ostatecznie zostały wprowadzone dopiero w październiku 2016 roku, pozwalając cudzoziemcom żyć wśród ludzi, podejmować zwyczajną pracę, a tym samym pozwalając im na normalne życie bez ukrywania się. Pod koniec maja 2017 roku, atmosfera Ziemi została skażona śladowymi ilościami ołowiu, który miał za zadanie powstrzymać inwazję Daxamianów. Substancja ta nie jest szkodliwa dla rasy ludzkiej, lecz gatunek Daxamanów został zmuszony do opuszczenia planety, gdyż w przeciwnym razie mogliby umrzeć.

Lokacje Edytuj

Ciekawostki Edytuj

Zobacz też Edytuj