FANDOM

Ikony (Arrow) Ikony (Constantine) Ikony (Flash) Ikony (Vixen) Ikony (Legends of Tomorrow)

Ziemia-1 – jeden z równoległych światów leżących w multiwersum, na którym żyją takie postacie jak Zielona Strzała, John Constantine, Flash, Vixen czy Biały Kanarek.

Historia Edytuj

Ziemia powstała około 4,5 miliarda lat temu jako część tworzącego się Układu Słonecznego, który uformował się z wielkiej wirującej chmury gazu, pyłu i skał, z Wielkiego Wybuchu. W przeciągu kolejnych tysięcy lat na planecie zaczęły się pojawiać żywe istoty znane jako dinozaury. Wiele lat później pojawili się pierwsi ludzie, którzy z biegiem czasu zaczęli posługiwać się narzędziami i uprawiać rolę, a tym samym powstawały pierwsze cywilizacje. W pierwszym roku naszej ery narodził się Chrystus, który uważany był za proroka wysłanego przez Boga na Ziemię. Podczas ukrzyżowania mężczyzny, jego bok został przebity przez włócznię, tworząc tym samym potężny artefakt. Przez kolejne setki lat, historia toczyła się sama, odkrywano nowe lądy, nastąpił postęp w medycynie oraz innych naukach, filozofii, budownictwie, transporcie oraz samej technologii. Wraz z tym zaczęły narastać konflikty zbrojne między państwami, doprowadzając tym samym do rozpoczęcia w 1914 roku I Wojny Światowej, która trwała do 11 listopada 1918 roku. Niedługo po niej, bo w 1 września 1939 roku rozpoczęła się kolejna wojna ochrzczona mianem II Wojny Światowej, wskutek czego w 1942 roku powstała pierwsza organizacja zrzeszająca superbohaterów, działająca dla Stanów Zjednoczonych, znana pod nazwą Amerykańskiego Stowarzyszenia Sprawiedliwości. Jej zadaniem była walka z nazistami i ratowanie ludzkości za wszelką cenę, znacznie przyczyniając się do zakończenia największego konfliktu zbrojnego 2 września 1945 roku i upadku ugrupowania podczas ostatniej misji w Lipsku w 1956 roku.

Wielki przełom w historii Ziemi nastąpił 11 grudnia 2013 roku, kiedy to w S.T.A.R. Labs wybuchł akcelerator cząstek, tworząc tym samym nowy gatunek potężnych i zarazem niebezpiecznych ludzi, zwanych meta-ludźmi.

Co do przyszłości świata są różne kwestie, a jej przedstawicielami są postacie takie jak Eobard Thawne, Rip Hunter czy Abra Kadabra. Każda z nich opisuje Ziemię inaczej, zaznaczając na postęp technologiczny, czy wiele prób dążenia do władzy oraz ataki ze strony kosmitów. Mimo to nie da się jednoznacznie określić, jak będzie ona wyglądała ze względu na częste ingerencje w linię czasu ze strony sprinterów, legend i innych postaci potrafiących ingerować w czas.

Lokacje Edytuj

Ciekawostki Edytuj

  • Mimo, że świat ten miał swoją premierę już w serialu „Arrow” i na nim działy się wydarzenia z uniwersum, to dopiero w drugi sezonie serialu „Flash”, wszechświat został odkryty jako jeden z równoległych światów leżących w multiwersum i został odpowiednio nazwany.

Zobacz też Edytuj

Zobacz inne wiki!

Losowa wiki