FANDOM

Zepsute lalki” – dwudziesty szósty odcinek serialu „Arrow”, który wchodzi w skład drugiego sezonu. Amerykańska premiera miała miejsce 23 października 2013 roku na kanale The CW, natomiast polska premiera odbyła się 4 marca 2014 roku na kanale Universal Channel.

Opis Edytuj

Quentin Lance dowiaduje się, że kryminalista Barton Mathis, którego wsadził lata temu za kratki, wydostał się z więzienia podczas trzęsienia ziemi i na nowo torturuje oraz morduje młode kobiety. Felicity postanawia zostać przynętą, aby Strzała, Diggle i Lance mogli złapać przestępcę, ale plan się komplikuje. Wściekły Lalkarz w odwecie porywa Laurel i planuje ją zamordować na oczach policjanta. W tym czasie, Thea i Oliver są wstrząśnięci, kiedy prokurator Adam Donner postanawia wnioskować o karę śmierci dla Moiry.

Obsada Edytuj

Cytaty Edytuj

  • Adam Donner – Łucznik nabałaganił.
  • Laurel Lance – Dodam do do listy zarzutów.
  • Roy Harper – Trzymasz rękę na pulsie, szukam kogoś. Blondynka w czarnych skórach...
  • Uliczny sprzedawca – Twój typ.
  • Roy Harper – ...tłucze facetów kijem.
  • Uliczny sprzedawca – Zdecydowanie twój typ.
  • Roy Harper – Przepraszam?
  • Sin – Spadaj Abercrombie.
  • Roy Harper – Cindy? Sin?
  • Sin – Czego chcesz? Jestem zajęta!
  • Roy Harper – Szukam twojej kumpeli. Blondynka, czarna skóra...

Sin ucieka

  • Roy Harper – Czyli ją znasz.

Ciekawostki Edytuj

  • Statek, na którym Oliver Queen zostaje uwięziony nazywa się Amazo. Jest to odniesienie o superzłoczyńcy z komiksów DC ComicsAmazo, robota posiadającego wszystkie uprawnienia Ligi Sprawiedliwych.

Zobacz też Edytuj