FANDOM

We Fall” – sto dwudziesty szósty odcinek serialu „Arrow”, który wchodzi w skład szóstego sezonu. Amerykańska premiera miała miejsce 25 stycznia 2018 roku na kanale The CW. Data premiery w Polsce nie jest jeszcze znana.

Opis Edytuj

Cayden James wykonuje kolejny ruch, a gra toczy się o jeszcze większą stawkę. Wdraża on bowiem w życie plan, który umożliwi mu przejęcie kontroli nad całym Star City. Mimo gigantycznego zagrożenia Oliver nie zamierza przestępcy na to pozwolić i postanawia zaatakować z oryginalnym składem zespołu. Sprawy jednak komplikują się, kiedy życie Williama staje na włosku.

Obsada Edytuj

Ciekawostki Edytuj

  • Oryginalny tytuł tego odcinka oraz poprzedniego („Divided”) razem tworzą frazę: „podzieleni upadliśmy”.
    • Jest to odniesienie do słynnego dialogu z filmu „Batman: Początek”: „Dlaczego spadamy, Bruce? Żeby się podnosić.”
  • Kiedy Curtis Holt sugeruje, aby nazwać ich drużynę Outsiderami, Dinah komentuje, że jest to genialny tytuł dla książki, nawiązując tym samym do książki „The Outsiders” autorstwa S.E. Hintona.

Zobacz też Edytuj