FANDOM

Vixen: S02E04” – dziesiąty odcinek serialu internetowego „Vixen”, który wchodzi w skład drugiego sezonu. Amerykańska premiera miała miejsce 3 listopada 2016 roku na kanale CW Seed, natomiast polska premiera się nie odbyła.

Opis Edytuj

Mari pozwala siostrze przyłączyć się do wojny z Benatu Eshu i wspólnie poszukują totemu wody, kiedy to nagle sytuacja ulega diametralnej zmianie i Vixen musi skorzystać z planu „B”.

Streszczenie Edytuj

Cooperation sisters in finding the totem

Współpraca sióstr

Vixen i Kuasa udali się do Star City, gdzie według starszej siostry totem wody został wykupiony na aukcji przez jakiegoś milionera i zbiera kurz w jego magazynie. Wytłumaczyła też, że przez cały czas śledziła położenie totemu, aby zabrać go z powrotem do Zambezi, gdzie powinien się znajdować. Mari zabrała siostrę i za pomocą zdolności totemu Anansi przeskoczyły bramę i udały się dalej, kontaktując się z Felicity, która potwierdziła, że dom jest obecnie pusty. Za rogiem spotkały psy strażnicze, które kobieta okiełznała mocą totemu.

Kiedy obie weszły do posiadłości i odnalazły magazyn, Mari zaczęła szukać totemu wody. Gdy go spostrzegła, Kuasa odepchnęła siostrę i nałożyła artefakt, przepraszając ją jednocześnie i tłumacząc, że nigdy się nie dowie, jak to jest być tak słabą osobą, jaką jest teraz. Nagle rozpoczęła się nierówna walka, podczas której kobiety uruchomiły alarm, po czym przeniosły się na dach posiadłości. Kiedy na podwórzu pojawiły się radiowozy policyjne, Kuasa zepchnęła Mari z dachu i uciekła. Dzięki zdolnościom kota Vixen przeżyła upadek, po czym nakazała psom strażniczym zająć się policją, a sama udała się w pościg za chciwą siostrą.

Atom and Black Canary help Vixen and Kuasa

Mściciele pomagają Vixen

Biegnąc ulicami Star City Kuasa próbowała pozbyć się Vixen zalewając ją wodą, lecz ta używała zdolności aligatora, dzięki czemu mogła dogonić oszustkę. Nagle kobietę chwycił Atom, który przedstawił się jej i wyśmiewał próby uwolnienia się jej z jego uścisku. Gdy tylko Kuasa się uwolniła, do akcji wkroczył Czarny Kanarek który unieruchomił kobietę. Mimo swojej chciwości Mari dalej chciała pomocy od siostry, tak jak ta wcześniej obiecała. Pozwoliła jej się zemścić na mężczyźnie, który zamordował ich ojca. Felicity przerwała tę rozmowę, informując bohaterów, że Eshu zaczął robić zamieszanie w Detroit. Słysząc to, kobieta zgodziła się pomóc, chcąc oczyścić imię ich wioski.

Obsada Edytuj

Cytaty Edytuj

FAQ Uwaga! Cytaty i dialogi zawarte w tej sekcji mogą być niedostępne!

Zobacz też Edytuj