FANDOM

Vixen: S02E03” – dziewiąty odcinek serialu internetowego „Vixen”, który wchodzi w skład drugiego sezonu. Amerykańska premiera miała miejsce 27 października 2016 roku na kanale CW Seed, natomiast polska premiera się nie odbyła.

Opis Edytuj

Gdy podczas walki Vixen zauważa, jak silny jest Benatu Eshu władający totemem ognia, postanawia znaleźć wsparcie. Zgodnie z radą profesora Macalestera pyta o pomoc kogoś, kogo oboje znają.

Streszczenie Edytuj

Vixen in swimming pool

Vixen ukrywa się przed wrogiem

Vixen walczyła z mężczyzną posiadającym totem ognia, pozwalający mu kontrolować ten niebezpieczny żywioł. Z jego słów, bohaterka dowiaduje się, że przestępca zna jej matkę i uważa, że obie są do siebie podobne. Słowa te wyprowadzają kobietę z równowagi, lecz wróg odpowiedział jej kulą ognia, która wyrzuciła kobietę z budynku. Po chwili wróg ponownie się pojawił przy mścicielce i wyznał, że przeszukiwał całą Afrykę, chcąc zdobyć totemy, a teraz może zdobyć dwa z nich jednego wieczoru. Krótka walka z dachu przeniosła się na podwórko przed restauracją, gdzie oboje poniszczyli wszystko dookoła. Mari wiedząc, że nie ma aktualnie szans na wygraną, postanowiła uciec, jednakże Eshu trafił ją kulą ognia. Kobieta ukrywała się w basenie, kiedy mężczyzna podszedł wyszukać rannego trupa, jednakże nie widząc jej, zrezygnował z poszukiwań.

Następnego dnia Mari udała się do profesora Macalestera, któremu wszystko opowiedziała. Mężczyzna nie mógł pojąć, dlaczego Eshu potrafi kontrolować moc totemu ognia. Jednocześnie nie potrafił odpowiedzieć Mari, jak pokonać potężnego wroga. Uznał, że może pomóc tylko jako historyk, a w tym przypadku przyda się ktoś, kto zna magię. Zanim dokładnie wyjawił swój plan, zaznaczył, że oboje znają tę osobę.

Kuasa in african hospital

Kuasa postanawia pomóc

Mari i Macalester przybyli do afrykańskiego szpitalu, gdzie odwiedzili Kuasę. Kobieta nie była zachwycona odwiedzinami po tym, jak ostatnio rozstała się siostrą. Po krótkiej rozmowie dotyczącej przodków, Macalester pokazał pacjentce zdjęcie Eshu – obecnego ambasadora Zambezi. Kuasa powiedziała, że zna go z dzieciństwa i wie, że to on zamordował ich ojca i odpowiada za zniszczenie ich wioski. Zdradziła również, że użytkownika totemu ognia można pokonać totemem wody i wie, jak go znaleźć. Aby to jednak zrobiła prosi, aby pozwolili jej się przyłączyć do tej wojny.

Obsada Edytuj

Cytaty Edytuj

FAQ Uwaga! Cytaty i dialogi zawarte w tej sekcji mogą być niedostępne!

Ciekawostki Edytuj

Zobacz też Edytuj