FANDOM

Vixen: S02E02” – ósmy odcinek serialu internetowego „Vixen”, który wchodzi w skład drugiego sezonu. Amerykańska premiera miała miejsce 20 października 2016 roku na kanale CW Seed. Data premiery w Polsce nie jest jeszcze znana.

Opis Edytuj

Kiedy Mari McCabe po ostatnich wydarzeniach budzi się w szpitalu, zauważa w telewizji wiadomość o zniknięciu totemu ognia i zdenerwowana w pośpiechu udaje się przeszukać ulice Detroit w poszukiwaniu artefaktu.

Streszczenie Edytuj

Chuck and Mari talk in hospital

Mari w szpitalu

Mari obudziła się w szpitalu, kiedy obok niej znajdował się Chuck. Mężczyzna zaproponował jej, aby porzuciła życie mścicielki i dała drugą szansę swojemu talentowi – projektowaniu, jednak ta tylko mruknęła pod nosem. Nagle usłyszała, jak reporterka w telewizji mówi o kradzieży wielu artefaktów poprzedniej nocy z muzeum w Detroit, a w tym najnowszego eksponatu – totemu ognia. Chuck wiedział, co dziewczyna będzie chciała teraz zrobić, więc wyciszył telewizor i zaznaczył, że teraz musi odpoczywać. Zaraz po tym ponownie zaczął mówić o powrocie dziewczyny do projektowania ciuchów, bo wtedy nikt jej nie postrzeli i nie zrani piorunami. Mari jedynie obiecała, że nic takiego więcej się nie powtórzy.

Późnym wieczorem Vixen zaczęła gonić duszą pantery przestępcę, który za wszelką cenę chciał pozbyć się ogona, lecz wyrzucenie w jej kierunku palet desek nie pomogło, gdyż ta przyjmowała co chwilę inną esencję siłową od konia przez pancernika do kozła. Kiedy wydawało się, że mężczyźnie udało się uciec i zapalił w jednej z uliczek papierosa, mścicielka zakradła się do niego pod postacią węża. Dziewczyna chciała zdobyć informacje o ostatnim napadzie, gdyż wiedziała, że brał w nim udział Drake, ale nie miała podstaw, aby osądzać kogoś, kto mu za to zapłacił. Wiedząc, że mężczyzna nic nie powie i że boi się niedźwiedzi, przybrała esencji życiowej właśnie tego zwierzęcia. Zgodnie z oczekiwaniami, Drake zdradził to, co wiedział.

Eshu stole Jones totem

Eshu zdobywa totem

W tym samym czasie Jones był przeszukiwany przez ochroniarza Eshu. Dostarczył on skradzione z muzeum klejnoty, jednak zanim mu je pokazał, zaproponował cenę 100 000 dolarów. Kiedy Eshu otworzył pudełko, zabrał tylko jeden, a resztę wyrzucił, co zdenerwowało Jonesa. Kiedy doręczyciel upomniał się o zapłatę, jego klient nałożył artefakt i zaczął płonąć żywym ogniem. Eshu podpalił Jonesa, a ten następnie wypadł przez okno. Po chwili pojawiła się Vixen, która unieszkodliwiła ochroniarzy mężczyzny i usłyszała od przestępcy, że wygląda tak samo, jak jej matka.

Obsada Edytuj

Cytaty Edytuj

FAQ Uwaga! Cytaty i dialogi zawarte w tej sekcji mogą być niedostępne!

Ciekawostki Edytuj

Zobacz też Edytuj