FANDOM

Vixen: S02E01” – siódmy odcinek serialu internetowego „Vixen”, który wchodzi w skład drugiego sezonu. Amerykańska premiera miała miejsce 13 października 2016 roku na kanale CW Seed. Data premiery w Polsce nie jest jeszcze znana.

Opis Edytuj

Mari McCabe odwiedza profesora Macalester i dowiaduje się, że naucza on o historii starożytnych totemów pochodzących z wioski Zambezi, a po wykładach dochodzi do konfrontacji z wykładowcą.

Streszczenie Edytuj

Eshu come back

Eshu walczy z Mari

Vixen walczyła z mężczyzną posiadającym totem ognia, pozwalający mu kontrolować ten niebezpieczny żywioł. Z jego słów, bohaterka dowiaduje się, że przestępca zna jej matkę i uważa, że obie są do siebie podobne. Słowa te wyprowadzają kobietę z równowagi, lecz wróg odpowiedział jej kulą ognia, która wyrzuciła kobietę z budynku. Po chwili wróg ponownie się pojawił przy mścicielce i wyznał, że przeszukiwał całą Afrykę, chcąc zdobyć totemy, a teraz może zdobyć dwa z nich jednego wieczoru.

Dwa tygodnie wcześniej, Macalester prowadził wykład na temat totemów z wioski Zambezi, wskazując słuchaczom, że powstały one przez zazdrość. Po licznych atakach na spokojną i płodną ziemię, mieszkańcy zaczęli modlić się o ochronę i według legendy ich modły zostały wysłuchane. Dzięki temu zyskali pięć mistycznych totemów pozwalających władać pięcioma żywiołami – powietrzem, ziemią, wodą, ogniem i duchem. Przez następne tysiąc lat, ludność Zambezi żyła w stanie rozkwitu, jednak ulegli kolonializmowi i wojnie, a same totemy zostały zagubione i zapomniane. Macalester zauważył, że wielu archeologów poświęciło swoje życie na poszukiwania, jednak teraz mogą oglądać odnaleziony totem ognia. Publiczność widząc to, zachwycała się urokiem i prawdziwością mistycznego klejnotu, który ma zostać na dniach umieszczony w muzeum w Detroit. Po prezentacji do profesora podeszła Mari, przyglądająca się wszystkiemu z końca sali. Macalester był przerażony, że dziewczyna żyje po spotkaniu z Kuasą. Kobieta wspomniała, że miała pojawić się już wcześniej, ale ironicznie on wtedy wyjechał do Afryki. Profesor przyznał, że w zamian za zdradę, Kuasa sfinansuje wyprawę mężczyzny, obiecując mu przy tym, że McCabe nie ucierpi. Rozmowę przerwał jednak telefon Cisco Ramona, który poprosił bohaterkę o udanie się do Monument Point, gdzie inni bohaterowie potrzebują wsparcia w walce z Weather Wizardem.

Disaster weather in Monumet Point

Katastrofa pogodowa

Zgodnie z prośbą, Vixen udała się na miejsce, gdzie Flash i Firestorm walczyli z wrogiem już przez dłuższy czas. Problematyczne stało się to, że do miasta dopływała fala tsunami, a także zbliżało się kilka tornad. Weather Wizard znokautował płonącego herosa, rozdzielając go na Jeffersona i Martina, czym postanowił zająć się sprinter. Vixen natomiast zaczęła walkę z wrogiem, jednak jeden z jego ciosów spowodował, że kobieta wylądowała w oceanie.

Obsada Edytuj

Cytaty Edytuj

FAQ Uwaga! Cytaty i dialogi zawarte w tej sekcji mogą być niedostępne!

Ciekawostki Edytuj

Zobacz też Edytuj