FANDOM

Vixen: S01E04” – czwarty odcinek serialu internetowego „Vixen”, który wchodzi w skład pierwszego sezonu. Amerykańska premiera miała miejsce 15 września 2015 roku na kanale CW Seed. Data premiery w Polsce nie jest jeszcze znana.

Opis Edytuj

Mari McCabe kontynuuje swoją ucieczkę przed Strzałą i Flashem, jednak po pewnym czasie bohaterom udaje się zatrzymać kobietę i z nią porozmawiać. Po tym wydarzeniu udaje się do profesora Macalestera, którego zamierza o coś zapytać. Właśnie wtedy czeka ją niemiła niespodzianka.

Streszczenie Edytuj

Mari Jiwe McCabe transform in Jaguar and stay

Mari zmienia się w jaguara

W nocy, na ulicach Detroit odbywa się pościg. Mari McCabe wciąż ucieka przed Strzałą i Flashem, którzy za wszelką cenę próbują uchwycić kobietę. Młody meta-człowiek prosi ją, aby się zatrzymała, jednak w odpowiedzi zostaje ogłuszony przez siłę słonia. Kiedy Oliver Queen zauważa, że Mari wspina się zwinnie na budynek, wystrzela w jej kierunku strzałę z linką, aby się tam dostać. Po chwili udaje mu się zatarasować drogę uciekinierce, jednak ta się nie poddaje. Kiedy łucznikowi udaje się odciąć kobiecie drogę ucieczki, ta staje się niewidoczna i przeskakuje nad mężczyzną. Widząc, że podąża za nią meta-człowiek, przewraca mechanizm wentylacyjny budynku, aby bezskutecznie zatarasować mu drogę. Następnie wspina się na zbiornik wody i rozrywa go, przez co bohater musi uniknąć wody. Mari udaje się uciec na drugi budynek, kiedy z przeciwnego bloku zostaje w jej kierunku wystrzelona strzała. Uciekinierka bez problemu ją łapie, ku zdziwieniu Strzały, po czym ją niszczy i kontynuuje ucieczkę używając zdolności tygrysa.

Po kilkukrotnych próbach złapania Mari i wbicia w jej ciało strzały, łucznik postanawia wystrzelić w jej kierunku siatkę. Mari próbuje się zatrzymać, jednak przez błędny ruch zaczyna spadać na ulicę z kilku pięter. Flash zbiega z budynku, chcąc ja złapać, jednak Mari używa zdolności ptaka i odlatuje. Widząc to, Strzała każe przestać i oznajmia, że chcą tylko porozmawiać. Po tych słowach dziewczyna decyduje się wylądować i od razu pyta, czym są „meta-ludzie”. Kiedy dowiaduje się prawdy od Barry'ego oznajmia, że nie była w Central City w dzień wybuchu akceleratora cząsteczek w S.T.A.R. Labs. Strzała kontaktuje się z Felicity Smoak, która poinformowała go, że 11 grudnia 2013 roku Mari znajdowała się w Big Belly Burger w Detroit. Po krótkiej konwersacji dotyczących umiejętności McCabe, dziewczyna odlatuje pozostawiając mścicieli samych.

Macalester watch invisible Mari

Adam ogląda niewidzialną Mari

Późnym wieczorem, Mari udaje się do profesora Macalestera, który akurat szykował się do opuszczenia swojego biura. Dziewczyna prosi go o pomoc w dowiedzeniu się, skąd pochodzi totem Anansi. Chce się dowiedzieć, kto jej go dał, jednak profesor nie rozumie pośpiechu. W związku z tym, Mari pokazuje mu swoje umiejętności. Zdumiony mężczyzna podchodzi do niej i ją szczerze przeprasza, kiedy nagle do pomieszczenia wchodzi dwóch uzbrojonych mężczyzn, a za nimi pojawia się Kuasa. Nieznana kobieta oznajmia, że chciała to zrobić w inny – bardziej subtelny sposób, jednak jej zaskakujące zdolności nie dały jej wyboru. Ironicznie daje ona wybór Mari, która ma oddać totem, albo jeden z mężczyzn ją zabije.

Obsada Edytuj

Ciekawostki Edytuj

Zobacz też Edytuj