FANDOM

Vixen: S01E03” – trzeci odcinek serialu internetowego „Vixen”, który wchodzi w skład pierwszego sezonu. Amerykańska premiera miała miejsce 8 września 2015 roku na kanale CW Seed. Data premiery w Polsce nie jest jeszcze znana.

Opis Edytuj

Mari McCabe pokazuje zdolności totemu Anansi Chuckowi, który nie dowierza córce. Zmienia się to w momencie, kiedy dziewczyna pokazuje je mu. Po jakimś czasie, Strzała i Flash odwiedzają kobietę, która widząc mścicieli zaczyna uciekać.

Streszczenie Edytuj

Mari Jiwe McCabe show Chuck Transformations

Mari pokazuje transformacje

Mari McCabe rozmawia z Chuckiem na temat totemu Anansi, jednak mężczyzna nie chce uwierzyć w to co mówi córka. Okazuje się, że przed powrotem do Detroit, dziewczyna spędziła trochę czasu w Central City, więc wydaje się to być normalne, tak jak dzisiejszy świat, których ich otacza. Zdenerwowany pastor zamierza zakończyć rozmowę, więc kobieta wstaje i postanawia pokazać prawdę zmieniając się w słonia. Przerażony Chuck nie dowierza, kiedy Mari podnosi stół i stwierdza, że to najlepszy czas, aby zacząć pić. Jakiś czas później kobieta wchodzi na dach mieszkania, a przez okno pastor próbuje ją ściągnąć do domu. Mari zmienia się w pająka i zachwycona wspina się po ścianie. Następnie używa zdolności jastrzębia i rozpędza się, aby zeskoczyć z dachu i odlecieć, jednak przestraszona zatrzymuje się w ostatnim momencie i wraca do domu.

W tym samym czasie, w Central City w S.T.A.R. Labs, Barry Allen biega po laboratorium kurczowo czegoś poszukując, kiedy nagle wchodzi zdenerwowany Cisco Ramon. Mężczyzna tłumaczy, że użył algorytmu do rozpoznawania twarzy Felicity Smoak, aby wyszukać aktywność meta-ludzi. Młody kryminolog jednak nie do końca słucha przyjaciela, gdyż poszukuje dysku przenośnego, na którym znajdują się wyniki detektywistyczne ostatniej sprawy. Oznajmia, że jeśli ich nie znajdzie, kapitan Singh go zabije. Po chwili Cisco udaje się ściągną uwagę Allena, pokazując mu meta-człowieka, którego znalazł. Nazywa ją „Vixen”, gdyż według niego jest jak lisica. Okazuje się, że znajduje się ona w Detroit, jednak mimo to, Barry postanawia się tam udać, wiedząc, że takie jest jego zadanie. Ku zdziwieniu Cisco, kryminolog postanawia udać się sam i odbiega, nie pozwalając przyjacielowi dokończyć zdania.

Arrow and The Flash met Vixen

Strzała i Flash odwiedzają Mari

Chuck nalewa sobie szklankę mocniejszego trunku i kontynuuje rozmowę z córką. Mari próbuje mu uświadomić, że dzięki temu może odnaleźć coś więcej o sobie i swojej rodzinie. Zamierza w końcu dowiedzieć się, kim tak naprawdę jest. Konwersacje przerwa dzwonek do drzwi, więc pastor postanawia je otworzyć. Otwiera drzwi i zauważa Strzałę i Flasha, więc woła Mari. Kiedy kobieta zauważa mścicieli, zmienia się w panterę i ucieka. Bohaterowie udają się w pościg za kobietą, pozostawiając zdziwionego i zdezorientowanego pastora samego w mieszkaniu.

Obsada Edytuj

Cytaty Edytuj

FAQ Uwaga! Cytaty i dialogi zawarte w tej sekcji mogą być niedostępne!

Ciekawostki Edytuj

  • Mari McCabe wykazuje się strachem przy próbie użycia latających zwierząt, co jest odniesieniem do Vixen z komiksów DC Comics.

Zobacz też Edytuj