FANDOM

Vincent Peter Jones – angielski aktor, który wcielił się w rolę Daniela Brickwella w serialu „Arrow”.

Biografia Edytuj

Vincent Peter Jones urodził się 5 stycznia 1965 roku w Watford w Anglii. Jako piłkarz grał w takich drużynach ligi angielskiej jak Wimbledon, Leeds United, Sheffield United, Chelsea oraz Queens Park Rangers. Był znany z ostrego, nierzadko wręcz brutalnego, stylu gry – wielokrotnie wyrzucano go z boiska, przez co zespół Wimbledonu, w którym grał w latach 80., nazywany był „szalonym gangiem”. Mimo niewielkiej liczby spotkań w reprezentacyjnym trykocie został nawet kapitanem walijskiej drużyny narodowej. Jako aktor zadebiutował w 1998 w filmie Guya Ritchiego „Porachunki”. Sławę przyniosły mu role w filach „60 sekund”, „Przekręt”, „Mecz ostatniej szansy”, „Kod dostępu” i „Nocny pociąg z mięsem”.

Dzięki castingom stacji telewizyjnej The CW, Vinnie Jones otrzymał możliwość wcielenia się następujące postacie:

Ciekawostki Edytuj

  • Vinnie Jones wziął udział w kampanii społecznej dotyczącej pierwszej pomocy przedmedycznej[1].

Przypisy Edytuj

  1. https://www.youtube.com/watch?v=ILxjxfB4zNk

Zobacz też Edytuj