FANDOM

Upadek” – szesnasty odcinek serialu „Supergirl”, który wchodzi w skład pierwszego sezonu. Amerykańska premiera miała miejsce 14 marca 2016 roku na kanale CBS, natomiast polska premiera odbyła się 12 czerwca 2017 roku na platformie Netflix.

Opis Edytuj

Kara oddala się od przyjaciół i obywateli National City po tym, jak została narażona na działanie czerwonego kryptonitu, który sprawił, że Supergirl stała się szkodliwa, niebezpieczna i... złośliwa. W tym czasie Cat Grant pojawia się w programie „The Talk”, w którym głównym poruszanym tematem jest bohaterka, którą kobieta wykreowała.

Streszczenie Edytuj

Obsada Edytuj

Cytaty Edytuj

  • Julie Chen – Jest założycielką medialnego imperium. Niedawno okrzyknięto ją najpotężniejszą kobietą na liście National City Tribune. Przywitajcie Cat Grant!
  • Sharon Osbourne – Wyglądasz znacznie młodziej, niż oczekiwałam.
  • Cat Grant – Ty też...
  • Aisha Tyler – Jak się czujesz będąc najpotężniejszą kobietą w National City?
  • Cat Grant – To błąd. Nikt mnie tak nie nazywa. Mówią, że jestem najpotężniejszą osobą w National City.

Ciekawostki Edytuj

  • Program „The Talk”, w którym pojawiła się Cat Grant istnieje naprawdę i jest emitowany przez stację The CW.

Zobacz też Edytuj