FANDOM

Ulice w ogniu” – czterdziesty piąty odcinek serialu „Arrow”, który wchodzi w skład drugiego sezonu. Amerykańska premiera miała miejsce 7 maja 2014 roku na kanale The CW, natomiast polska premiera odbyła się 15 lipca 2014roku na kanale Universal Channel.

Opis Edytuj

Kiedy armia Slade'a Wilsona nachodzi na Starling City, drużyna Strzały z Oliverem Queenem na czele musi uratować miasto. Dostają oni telefon ze S.T.A.R. Labs z wiadomością, dzięki której wiele się może zmienić. Tymczasem Thea Queen staje twarzą w twarz z biologicznym ojcem – Malcolmem Merlynem.

Scenariusz Edytuj

Obsada Edytuj

Cytaty Edytuj

Isabel pokonuje Johna

  • Isabel Rochev – Oszczędź mi czasu. Powiedz, gdzie znajdę Felicity Smoak? Od dawna pragnęłam wpakować jej kulę w twarz.

Felicity potrąca Isabel ciężarówką

  • Felicity Smoak – Myślałam, że mam poduszki.
  • Quentin Lance – Pozostaje nam zadzwonić do faceta, którego pan nie lubi.
  • Frank Pike – Mściciel.
  • Quentin Lance – Strzała. Wiem, to przestępca, ale dziś nie chodzi o prawo, ale o przetrwanie. Tylko facet w masce powstrzyma tych drani...
  • Oliver Queen – Nie wiedziałem. Pięć lat temu byłem inny człowiekiem. Nie miałem pojęcia, że może dojść do takiej sytuacji. Zabrakło mi wyobraźni. Gdy sprowadziliście mnie z powrotem, przysiągłem, że noc przedsięwzięcia się nie powtórzy.
  • Felicity Smoak – Nie ponosisz winy.
  • Oliver Queen – Ponoszę. Zawiodłem to miasto... Yao Feia, Shado, Tommy'ego, ojca, matkę... Pragnąłem tylko przynieść im chlubę.
  • Felicity Smoak – Przynosisz im ją walcząc. Jeszcze nie przegrałeś! Malcolm Merlyn, Hrabia, Król Zegarów, Triada – powstrzymałeś wszystkich, powstrzymasz i Slade'a.
  • Oliver Queen – Nie wiem jak.
  • Felicity Smoak – Ja też nie, ale wiem jedno. Nie jesteś sam. Wierzę w ciebie.

Felicity przytula Olivera

Ciekawostki Edytuj

  • Kiedy Kanarek udaje się uratować młodą dziewczynkę z płonącego budynku, Quentin Lance komunikuje się przez radio i mówi „Charlie 52”. Jest to odniesienie do niezwykle popularnej serii komiksowej DC ComicsDC New 52.

Zobacz też Edytuj