FANDOM

Triumf Blooda” – czterdziesty czwarty odcinek serialu „Arrow”, który wchodzi w skład drugiego sezonu. Amerykańska premiera miała miejsce 30 kwietnia 2014 roku na kanale The CW, natomiast polska premiera odbyła się 8 lipca 2014roku na kanale Universal Channel.

Opis Edytuj

Po tym jak Slade grozi, że zabierze wszystko, co Oliver kocha, Queen decyduje się poddać, aby zapobiec dalszemu rozlewowi krwi. Wiedząc, że poddanie się doprowadzi do śmierci mężczyzny, John i Felicity robią wszystko, aby powstrzymać przyjaciela przed konfrontacją ze wrogiem. Tymczasem Thea rozważa opuszczenie miasta, a Laurel powraca do swojej misji przeciwko Sebastianowi Blood'owi.

Obsada Edytuj

Cytaty Edytuj

  • Felicity Smoak – Dig, mają procesory XK15. Oficjalnie nie istnieją, chcę taki.
  • Felicity Smoak – To łącze satelitarne TX50? Mogę dotknąć? Nigdy go nie widziałam.
  • Amanda Waller – To tajny sprzęt.
  • Felicity Smoak – Czuje się pani potężna, wie pani wszystko o wszystkich... Oczywiście nie porównuje pani do Stalina.
  • Oliver Queen – Wiesz co robić?
  • Peter – Ja wsiądę, on mnie wystrzeli, ty się pomodlisz.

Ciekawostki Edytuj

  • W kilku scenach można zauważyć graffiti na murach z nazwiskami komiksopisarzy z DC Comics.

Zobacz też Edytuj