FANDOM

Tribute” – sto siedemnasty odcinek serialu „Arrow”, który wchodzi w skład szóstego sezonu. Amerykańska premiera miała miejsce 19 października 2017 roku na kanale The CW. Data premiery w Polsce nie jest jeszcze znana.

Opis Edytuj

Oliver stara się zachować równowagę między byciem burmistrzem Star City, Zieloną Strzałą a ojcem dla Williama. Jakby problemów było mało Anatoly Knyazev wraca do miasta z zabójczym planem.

Scenariusz Edytuj

Obsada Edytuj

Cytaty Edytuj

FAQ Uwaga! Cytaty i dialogi zawarte w tej sekcji mogą być niedostępne!

Ciekawostki Edytuj

  • Podczas konferencji prasowej Oliver chcąc oczyścić się z zarzutów, wspomina o Bruce Wayne'ie, który również mógł być przebrany za mściciela. Jest to odniesienie do komiksowego alter-ego mężczyzny, który odgrywał popularną rolę Batmana – obrońcy Gotham City.
  • Kiedy Felicity mówi, że zna Pythona (język programowania), Curtis prześmiewczo próbuje się dowiedzieć, czy przyjaciółce nie chodziło przypadkiem o przestępcę, odnosząc się do Jacoba Bernsteina – przeciwnika Sandmana.
  • Podobnie jak w Fallout|poprzednim odcinku William wraz z Oliverem grają w „Injustice 2” – produkcję opisującą świat DC Comics i bohaterów z kart komiksów. W tym przypadku grają oni w DLC produkcji, która wprowadza postacie Czarnej Manty oraz Sub-Zero.

Zobacz też Edytuj