FANDOM

To ty jesteś Savitar? Podobno czeka cię kiepski dzień... Świetnie!
Tracy Brand, „Meta

Tracy Brand – była studentka na uniwersytecie w Central City, która prowadziła badania nad Mocą Prędkości i sprinterami. W przyszłości miała odegrać kluczową rolę w uchwyceniu Savitara, tworząc Speed Force Bazookę. Plan jednak się nie powiódł, a jakby tego było mało, dla ofiary wroga poświęcił się H.R. – człowiek, w którym kobieta się zakochała.

Osobowość Edytuj

Tracy jest zwariowaną i inteligentną kobietą, szybko podejmującą działania i równie szybko się poddającą. W przyszłości jej osoba jest wybitnym geniuszem, posiadającym sławę i wpływy, co utorowała sobie przez swoją upartość. Kiedy uniwersytet nie zamierzał poprzeć jej badań na temat Mocy Prędkości, kobieta zamierzała zakończyć swoją naukę i rozpocząć pracę w Big Belly Burger, lecz słowa H.R. i wsparcie bohaterów pokazało jej, iż idąc swoją ścieżką, jej los może się odmienić.

Pracując nad Speed Force Bazooką, Tracy niezwykle polubiła H.R., w którym odnalazła wsparcie i bratnią duszę. Mężczyzna potrafił ją inspirować, co Brand mocno ceniła. Śmierć poety wpłynęła na nią negatywnie i mimo wiedzy, że poświęcił on swoje życie w słusznej sprawie, nie mogła pojąć jego decyzji związanej z zostawieniem jej.

Biografia Edytuj

Wczesne życie Edytuj

Tracy uzyskała tytuł licencjacki w dziedzinie biofizyki i geofizyki w 2008 roku. Cztery lata później uzyskała tytuł magistra nauk fizycznych w Massachusetts Institute of Technology. W 2014 roku kobieta opublikowała jedno ze swych fizycznych dzieł w Amerykańskim Dzienniku Fizycznym, a na początku 2017 roku opublikowała prace o fizyce stosowanej w New J. Physics[1].

Odmiana losu Edytuj

Tracy Brand know her destiny

Poznanie drużyny bohaterów

Tracy zamierzała porzucić uniwersytecie w Central City i rozpocząć pracę w Big Belly Burger, kiedy to odwiedził ją Barry Allen, Cisco Ramon i H.R., którzy byli zainteresowania badaniami kobiety. Podczas rozmowy zaatakowała ich Kiler Frost, zmuszając wszystkich do ucieczki. Nieco później Wells odnalazł dziewczynę w CC Jitters, gdzie potajemnie wraz z zespołem próbowali ochronić ją przed kolejnym atakiem i namówić do kontynuowania badań. Konwersację przerwał jednak ponowny atak Killer Frost, który ponownie zakończył się niepowodzeniem. W związku z tym dziewczyna została zabrana do S.T.A.R. Labs, gdzie bohaterowie nakreślili Tracy całą sprawę i powiedzieli, kim zostanie w przyszłości. Tym samym poprosili ją o kontynuowanie badań i pomoc w uchwyceniu niebezpiecznego sprinteraSavitara, na co kobieta początkowo się zgodziła. Niedługo po tym zdecydowała się uciec, aby to wszystko przemyśleć, lecz szczera rozmowa z H.R. przekonała ją do racji bohaterów. Po powrocie do laboratorium okazało się, że dziewczyna Joego ma kłopoty i Tracy musi zostać wykorzystana jako przynęta. Plan się powiódł i dzięki działaniom Flasha i Vibe'a nikt nie ucierpiał. Ujrzenie Savitara przekonało jeszcze bardziej doktor Brand do tego, iż musi pomóc zespołowi w pokonaniu meta-człowieka[1].

Tracy pracowała nad Speed Force Bazooką, kiedy odwiedził ja H.R. proponując jej chwilę odpoczynku. Próby zrelaksowania naukowca doprowadziły do pocałunku, którego mężczyzna się przestraszył i uciekł. Jakiś czas później speszony powrócił i sprawił, że Brand zrozumiała, co musi zmienić w swojej maszynie. Całą sprawę przedstawiła sprinterom, informując ich, że do zasilenia maszyny będą potrzebowali czegoś niezwykłego, generującego ogromne ilości energii[2].

Tracy belive she can help Iris

Ostatnie poprawki urządzenia

Tracy z H.R. pracowali nad urządzeniem, wiedząc, iż zostało mało czasu. Po kilku godzinach Barry przyniósł element potrzebny do zasilenia bazooki, który zdobył wraz z Leonardem Snartem. W międzyczasie poznała tożsamość sprintera, który uznał, że kobieta powinna to wiedzieć, gdyż powierzają jej swoje życie. Savitar okazał się być sprytniejszy i podał się za Allena, dostając informacje o lokacji Iris. Tracy zrozumiała tym samym, że nie ma wiele czasu, gdyż niedługo przeznaczenie się wypełni. Przyszykowała urządzenie i z zespołem udała się na ulicę Infantino Street, gdzie aktywowała urządzenie i dała je Flashowi podczas walki z wrogiem. Te jednak nie zadziałało, gdyż Savitar posiadał kamień filozoficzny, który niwelował promień. To zdenerwowało kobietę, która zauważyła śmierć Iris – dziewczyny, której życie zostało powierzone w jej ręce[3].

Nagle Tracy z daleka dostrzegła, że konającą osobą nie jest Iris, tylko H.R. i z rozpaczą podbiegła do ukochanego, dowiadując się, jak i dlaczego to zrobił. Ostatkiem sił mężczyzna przeprosił Brand za swój czyn, ale zaznaczył, że tak się stać musiało. Naukowiec nie mógł pogodzić się z tym wydarzeniem i zamierzał opuścić S.T.A.R. Labs, kiedy w drzwiach ukazał się Harrison z innego świata. Naukowiec wyjaśnił jej, że z losem mężczyzny musi się pogodzić, gdyż to był jego wybór i w związku z nim chciałby, aby kobieta współpracowała z zespołem w dalszym ciągu, lecz i te słowa nie pomogły[4].

Występy Edytuj

FlashEdytuj

  1. Wiem, kim jesteś
  2. Przyczyna i skutek
  3. Infantino Street
  4. Meta

Galeria Edytuj

Sceny z serialu „FlashEdytuj

Przypisy Edytuj

  1. 1,0 1,1 Trzeci sezon serialu „Flash”, odcinek „Wiem, kim jesteś” wyemitowany 2 maja 2017 roku.
  2. Trzeci sezon serialu „Flash”, odcinek „Przyczyna i skutek” wyemitowany 9 maja 2017 roku.
  3. Trzeci sezon serialu „Flash”, odcinek „Infantino Street” wyemitowany 16 maja 2017 roku.
  4. Trzeci sezon serialu „Flash”, odcinek „Meta” wyemitowany 23 maja 2017 roku.

Zobacz też Edytuj