FANDOM

Totem woda – jeden z pięciu mistycznych totemów Zambezi, pozwalający użytkownikowi na używanie zdolności wody.

Wygląd Edytuj

Totem wody przypomina indiański naszyjnik na cienkim, czarnym sznurku. Z przodu widnieje przeźroczysto-niebieski kryształ, w którym widoczny jest niebieski symbol fali. Z obu stron kryształu na sznurku ułożone są symetrycznie trzy białe kościste kły.

Opis Edytuj

Kuasa get powers of water

Totem wody podczas użycia

Po licznych atakach na spokojną i płodną ziemię Zambezi, mieszkańcy zaczęli modlić się o ochronę i według legendy ich modły zostały wysłuchane. Dzięki temu zyskali pięć mistycznych totemów pozwalających władać pięcioma żywiołami – powietrzem, ziemią, wodą, ogniem i duchem. Przez następne tysiąc lat, ludność Zambezi żyła w stanie rozkwitu, jednak ulegli kolonializmowi i wojnie, podczas której niektóre totemy zostały zagubione i zapomniane. Według Kuasy, totem wody był odnaleziony dość wcześnie, lecz często zmieniał swoich posiadaczy. Ostatnim z nim był milioner z Star City, który zakupił artefakt na aukcji i następnie kurzył się na półce z innymi drogimi rzeczami.

Amulet daje użytkownikowi możliwość dostępu do zdolności wody, pozwalając na pełną kontrolę i manipulację nią. Korzystając z totemu wody, użytkownik uzyskuje umiejętności tego żywiołu, a także jego wszelkie wady. Moc artefaktu nie ogranicza się do samej kontroli czy manipulacji, gdyż użytkownik może tworzyć pociski i nimi miotać, generować kontrolowany żywioł, a także zmieniać się w niego.

Znani użytkownicy Edytuj

Byli użytkownicy Edytuj

Ciekawostki Edytuj

  • W komiksach DC Comics, totem wody nie odegrał dużego znaczenia i był tylko kilkukrotnie wspomniany.