FANDOM

Totem ognia – jeden z pięciu mistycznych totemów Zambezi, pozwalający użytkownikowi na używanie zdolności ognia.

Wygląd Edytuj

Totem ognia przypomina indiański naszyjnik na cienkim, czarnym sznurku. Z przodu widnieje przeźroczysto-czerwony kryształ, w którym widoczny jest czerwony symbol płomienia.

Opis Edytuj

Eshu come back

Totem ognia podczas użycia

Po licznych atakach na spokojną i płodną ziemię Zambezi, mieszkańcy zaczęli modlić się o ochronę i według legendy ich modły zostały wysłuchane. Dzięki temu zyskali pięć mistycznych totemów pozwalających władać pięcioma żywiołami – powietrzem, ziemią, wodą, ogniem i duchem. Przez następne tysiąc lat, ludność Zambezi żyła w stanie rozkwitu, jednak ulegli kolonializmowi i wojnie, podczas której niektóre totemy zostały zagubione i zapomniane. Dopiero w XXI wieku profesor Macalester odnalazł go w Afryce podczas poszukiwań archeologicznych.

Amulet daje użytkownikowi możliwość dostępu do zdolności ognia, pozwalając na pełną kontrolę i manipulację nim. Korzystając z totemu ognia, użytkownik uzyskuje umiejętności tego żywiołu, a także jego wszelkie wady. Moc artefaktu nie ogranicza się do samej kontroli czy manipulacji, gdyż użytkownik może tworzyć pociski i nimi miotać, generować kontrolowany żywioł, a także zmieniać się w niego.

Znani użytkownicy Edytuj

Byli użytkownicy Edytuj

Ciekawostki Edytuj

  • W komiksach DC Comics, totem ognia nie odegrał dużego znaczenia i był tylko kilkukrotnie wspomniany.