FANDOM

Artykuł dotyczy serialu „Vixen” Artykuł dotyczy serialu „Arrow” Artykuł dotyczy serialu „Legends of Tomorrow” Ziemia-1

Totem Anansi – jeden z pięciu mistycznych totemów Zambezi, pozwalający użytkownikowi na używanie zdolności zwierząt.

Wygląd Edytuj

Totem Anansi przypomina indiański naszyjnik na cienkim, czarnym sznurku. Z przodu widnieje biała, niewielka lisia czaszka z parą skośnych oczodołów i szpiczastych uszu. Z obu stron czaszki, na sznurku ułożone są symetrycznie, na przemian trzy czarne korale oraz trzy kościste kły w tym samym odcieniu co czaszka.

Opis Edytuj

TantuTotem Alibitles.png

Totem Anansi podczas użycia

Po licznych atakach na spokojną i płodną ziemię Zambezi, mieszkańcy zaczęli modlić się o ochronę i według legendy ich modły zostały wysłuchane. Dzięki temu zyskali pięć mistycznych totemów pozwalających władać pięcioma żywiołami – powietrzem, ziemią, wodą, ogniem i duchem. Przez następne tysiąc lat, ludność Zambezi żyła w stanie rozkwitu, jednak ulegli kolonializmowi i wojnie, podczas której niektóre totemy zostały zagubione i zapomniane. W wieku czterech lat Kuasa została wybrana jako następny posiadacz totemu Anansi po swojej babci i matce, jednak lokalny przywódca najechał wioskę i wymordował większość mieszkańców. Obecna posiadaczka nie chciała, aby jej córki ucierpiały, jednakże udało jej się tylko uciec z jedną, której przekazała później artefakt. Kiedy rodzina zastępcza dziewczynki – Chuck i Patty zdecydowali, że ta osiągnęła wystarczającą dorosłość w wieku 10 lat, kiedy to nie mogła poradzić sobie z wyśmiewaniem przez koleżanki, dali jej totem. Przyrodnia matka stwierdza, że Mari w odpowiednim momencie dzięki niemu znajdzie odpowiedzi na wszystkie swoje pytania.

Amulet daje użytkownikowi możliwość dostępu do „Ashe” królestwa zwierząt – życia, siły, esencji zwierząt, które użytkownik przywołuje myślami. Korzystając z totemu Anansi, użytkownik uzyskuje umiejętności zwierząt, a także ich wszelkie wady. Każda z tych cech jest odmienna dla innych zwierząt, na przykład: siła słonia, szybkość pantery, czy wytrzymałość antylopy.

Znani użytkownicy Edytuj

Byli użytkownicy Edytuj

Ciekawostki Edytuj

  • W komiksach DC Comics, totem Anansi jest nazywany amuletem Tantu, a także artefaktem.

Zobacz inne wiki!

Losowa wiki