FANDOM

Wszyscy meta to czubki...
Tom Patterson, „Killer Frost

Tom Patterson – detektyw policyjny, pracujący w Departamencie Policji w Central City.

Osobowość Edytuj

Tom jest szczęśliwym, miłym i spokojnym człowiekiem, który jest niezwykle oddany swojej pracy. Nie wiadomo, z jakich przyczyn został policjantem, ale szanuje swój zawód, jak i troszczy się o swoich podwładnych, co pokazał w stosunku do Juliana, który został porwany przez nieznaną napastniczkę.

Moce i zdolności Edytuj

Zdolności Edytuj

  • Ekspert w walce wręcz – Tom jest biegłym wojownikiem walki wręcz.
  • Ekspert w walce bronią – jako policjant, Tom potrafi obsługiwać większość broni palnej, a także broni białej. Nosi przy sobie pistolet małego kalibru, który pomaga jej znacznie w walce.
  • Kondycja fizyczna – lata pościgów za przestępcami spowodowały, że Tom posiada niezwykłą kondycję fizyczną.
  • Szkolenie policyjne – szkolenie w policji wiele nauczyło Toma. Jego taktyczne zdolności wraz z bojowymi umiejętnościami niejeden raz przydały się podczas misji.

Biografia Edytuj

Tom Patterson talk with Barry (3)

Rozmowa o meta-człowieku

Kiedy Julian Albert został porwany przez nieznanego meta-człowieka, Tom prowadził poszukiwania policyjne, odnajdując tym samym lokalizację przestępczyni. Kiedy udał się tam z zespołem, nakazał strzelać do napastnika bez rozkazu, jednak Flash uratował dziewczynę, przenosząc ją w bezpieczne miejsce. Jakiś czas później detektyw Patterson pojawił się w szpitalu, gdzie miał zamiar przesłuchać Julian, który właśnie odzyskał przytomność. Kryminolog nie powiedział jednak nic, co mogłoby pomóc w poszukiwaniach niebezpiecznej przestępczyni[1].

Tom uczestniczył w akcji ratunkowej w płonącym budynku, kiedy to płomień rozprzestrzenił się na tyle mocno, że droga ucieczki została odcięta. Widział tylko jak Kid Flash przygląda się temu, co robi Flash, aby uratować detektywa, choć w rzeczywistości było inaczej. Kiedy sprinterzy wyciągnęli mężczyznę na zewnątrz, ten im podziękował. Jakiś czas później w Departamencie Policji, Patterson opowiadał o nieudolności „żółtego bohatera” policjantce, a do rozmowy wtrącił się sam Joe West, który bronił nowego herosa. Tom mimo wszystko był za odesłaniem Kid Flasha do Keystone City, gdyż Central City ma już swojego Flasha[2].

Występy Edytuj

FlashEdytuj

  1. Killer Frost
  2. Borrowing Problems From The Future

Ciekawostki Edytuj

Galeria Edytuj

Sceny z serialu „FlashEdytuj

Przypisy Edytuj

  1. Trzeci sezon serialu „Flash”, odcinek „Killer Frost” wyemitowany 22 listopada 2016 roku.
  2. Trzeci sezon serialu „Flash”, odcinek „Borrowing Problems From The Future” wyemitowany 24 stycznia 2017 roku.

Zobacz też Edytuj