FANDOM

The Once and Future Flash” – sześćdziesiąty piąty odcinek serialu „Flash”, który wchodzi w skład trzeciego sezonu. Amerykańska premiera miała miejsce 25 kwietnia 2017 roku na kanale The CW, natomiast polska premiera odbyła się 17 lipca 2017 roku na kanale AXN.

Opis Edytuj

Barry udaje się do przyszłości, aby poznać tożsamość Savitara w nadziei, że pomoże mu to uratować Iris West. Po przenosinach do 2024 roku chłopak spotyka się z przyszłymi wersjami swoich przyjaciół z drużyny, którzy po śmierci dziennikarki, stali się innymi ludźmi, głęboko dotknięci pojedynkiem z sprinterem. Podróż do przyszłości wymusza na Barrym poczucie nadziei w powrocie do swojego zespołu, ponieważ decyduje się być bohaterem, na którym polegają jego wszyscy przyjaciele. W międzyczasie w 2017 roku rozpoczyna się polowanie na Killer Frost.

Streszczenie Edytuj

Obsada Edytuj

Cytaty Edytuj

Cisco komentuje przemianę Caitlin w Killer Frost spowodowaną przez Juliana

  • Cisco Ramoon – Gdy następnym razem postanowisz obudzić lodowego demona, zrób to w lipcu...

Ciekawostki Edytuj

  • Tytuł odcinka „The Once and Future Flash”, jest oparty na tytule komiksu The Flash #79 – „The Once and Future Flash”.
  • Barry Allen przenosi się do 3 lutego 2024 roku, kilka miesięcy przed zniknięciem Flasha 25 kwietnia 2024 roku, opisanego w gazecie z przyszłości znajdującej się w krypcie czasu.
  • Książka wydana przez H.R. w 2024 roku nosi tytuł „The Streak vs. Mr. Reflecto”, odnosząc się do postaci Devlina O'Ryana z komiksów DC Comics, który był tytułowym Mr. Reflecto i służył jako bohater w Legionie Superbohaterów.

Zobacz też Edytuj