FANDOM

Szkody” – czterdziesty siódmy odcinek serialu „Supergirl”, który wchodzi w skład trzeciego sezonu. Amerykańska premiera miała miejsce 6 listopada 2017 roku na kanale The CW, natomiast polska premiera odbyła się 20 listopada 2017 roku na platformie Netflix.

Opis Edytuj

Kiedy wiele dzieci zaczyna chorować na skutek zatrucia ołowiem, Morgan Edge wszelkie podejrzenia kieruje na Lenę. Uważa, że to ona skonstruowała bombę ołowiową, którą ta uruchomiła, by ocalić National City przed inwazją Daxamian. Mimo iż Lena nie ma wątpliwości co do tego, że nie zamierzała nikomu zaszkodzić, jest zaniepokojona tym faktem. Jej obawy związane są z projektem broni, który mógł mieć wady i tym samym uczynił ją jedyną winną. Kara wraz z Samanthą starają się oczyścić imię przyjaciółki, lecz okazuje się to znacznie trudniejsze. Tymczasem Alex i Maggie podejmują decyzję dotyczącą przyszłości swojego związku.

Obsada Edytuj

Cytaty Edytuj

Kara i Samantha poszukują dowodu na niewinność Leny

  • Kara Danvers – Sprawdzę basen.
  • Samantha Arias – Jak?
  • Kara Danvers – Mam przyjaciela w laboratorium FBI. Pomaga mi w takich sytuacjach.
  • Samantha Arias – To przydatne.

Kara dzwoni do Winna

  • Kara Danvers – Winn.
  • Winn Schott – Słucham?
  • Kara Danvers – Wyślę ci próbkę wody z basenu.
  • Winn Schott – Jak zbudowałem to urządzenie, J'onn mówił, że nikt go nigdy nie użyje. Odparłem: „J'onn, kiedyś ktoś pobierze próbkę”...

Zobacz też Edytuj