FANDOM

Supergirl jest z nami” – dwudziesty dziewiąty odcinek serialu „Supergirl”, który wchodzi w skład drugiego sezonu. Amerykańska premiera miała miejsce 23 stycznia 2017 roku na kanale The CW, natomiast polska premiera odbyła się 12 czerwca 2017 roku na platformie Netflix.

Opis Edytuj

Kara jest poruszona historią zaginionej kobiety o imieniu Izzy i postanawia zbadać tę sprawę, pomimo protestów swojego szefa – Snappera Carra. W tym celu zabiera ze sobą Mon-Ela w miejsce, gdzie po raz ostatni widziano zaginioną. W ten sposób oboje odkrywają portal międzyplanetarny, za którego pomocą przenoszą się na planetę Niewolników Księżyca. Tam istoty są przedmiotem handlu i są sprzedawane jako niewolnicy. Osobą odpowiedzialną za nielegalny handel jest Ruletka. Co gorsza, planeta, na której znalazła się Kara i jej kompan, posiada czerwony księżyc, który ma na nich duży wpływ – odziera ich z mocy i powoduje, że zostają oni uwięzieni na tej nieznanej planecie, bez szans na powrót do domu. Tymczasem na Ziemi Alex obwinia się za zniknięcie Kary i wyrzuca sobie, że za bardzo skupiła się na swojej relacji z Maggie.

Streszczenie Edytuj

Obsada Edytuj

Cytaty Edytuj

  • Mon-El – To transportowiec. Dokąd leci?
  • Supergirl – Pewnie tam.

Supergirl zauważa duży budynek

  • Mon-El – A my?
  • Supergirl – Idziemy za nim.
  • Mon-El – Nie, oddalamy się od zabójczego zamku, bo nie mamy swoich mocy!
  • Supergirl – No i...?
  • Mon-El – Świetnie.

Ciekawostki Edytuj

  • Oryginalny tytuł odcinka jest nawiązaniem do filmu „Superman Lives” reżyserstwa Kevina Smitha, który ostatecznie nie ujrzał światła dziennego. Mimo to Kevin, będąc reżyserem tego odcinka, wykorzystał fragmenty scenariusza, tworząc przedstawioną historię.

Zobacz też Edytuj