FANDOM

Artykuł dotyczy realnego świata Artykuł dotyczy serialu „Arrow” Artykuł dotyczy serialu „Flash” Artykuł dotyczy serialu „Vixen” Artykuł dotyczy serialu „Legends of Tomorrow”

Stephen Amell – kanadyjski aktor, który wcielił się w rolę Olivera Queena w serialu „Arrow”. Zagrał też tę samą postać w kilku odcinkach serialu „Flash”, „Vixen” i „Legends of Tomorrow”. Wcielił się również w alternatywną przyszłą wersję Olivera Queena, która wystąpiła w serialu „Legends of Tomorrow”.

Biografia Edytuj

Stephen Amell urodził się 8 maja 1981 roku w Toronto. Już jako nastolatek zaczął myśleć o aktorstwie, a pierwszy występ telewizyjny miał miejsce w serialu „Queer as Folk”, w którym wcielił się w instruktora spinningu. Kolejne dziewięć lat pozwoliły mu się wybić na mniej i bardziej znanych serialach. Stacja The CW zwróciła na niego uwagę, gdy Stephen zagrał rolę Brada w serialu „Pamiętniki wampirów”.

Dzięki castingom stacji telewizyjnej The CW, Stephen Amell otrzymał możliwość wcielenia się następujące postacie:

Podczas wyemitowania pilotażowego odcinka serialu, błyskawicznie stał się on bardzo popularny. Zaczął on zbierać pozytywne opinie odbiorców, a oglądalność rosła. Dzięki temu, Stephen stał się jednym z najbardziej rozpoznawalnych kanadyjskich aktorów.

Ciekawostki Edytuj

Zobacz też Edytuj

Zobacz inne wiki!

Losowa wiki