FANDOM

Ikona (świat realny) Ikony (Vixen)

Sezon 2 – drugi sezon serialu „Vixen”, który miał swoja amerykańską premierę 13 października 2016 roku, natomiast polska nie odbyła się. Składał się on z sześciu epizodów liczących około 5 minut.

Amerykański finał drugiego sezonu odbył się 17 listopada 2016 roku.

Opis Edytuj

Legenda głosi, że modlitwy ludności Zambezi zostały wysłuchane i obdarowano ich pięcioma totemami – po jednym dla każdego plemienia Zambezi, umożliwiającymi ich nosicielom dzierżyć mocami natury. Każdy totem zawierał inną siłę elementarną: powietrze, ziemia, woda, ogień i dusza. Przez prawie tysiąc lat ludność Zambezi żyła w stanie harmonii i dobrobytu, lecz nadszedł dzień ostateczny, kiedy to wioski zostały dotknięte kolonizacją, zmianą wiary i wojną, przez co totemy zostały zagubione i zapomniane...

Kiedy Mari wróciła do Detroit po pokonaniu siostry, odwiedziła wykład profesora Macalestera, który nauczał o zaginionych i zapomnianych totemach Zambezi, w skład których wchodził między innymi amulet dziewczyny. Wiedza o tym, że istnieje więcej artefaktów z mistycznymi zdolnościami, otworzyła oczy wielu poszukiwaczom, w tym mężczyźnie, który za wszelką cenę chce zdobyć je wszystkie. Czy Mari pokona go, wiedząc o tym, że ma on jakieś informacje o rodzinie dziewczyny?

Obsada Edytuj

Role główne Edytuj

Gwiazdy specjalne Edytuj

Role powracające Edytuj

Odcinki Edytuj

Zdjęcie Numer odcinka Tytuł oryginalny Tytuł polski Premiera FlagUSA Premiera FlagPoland
The five great Zambesi tribes presented with mystcial totems
1. Vixen: S02E01 Vixen: S02E01 13 października 2016  ???
Jones fight Eshu
Eshu and Vixen like boa fight
Team Green Arrow and Vixen catch Kuasa
4. Vixen: S02E04 Vixen: S02E04 3 listopada 2016  ???
Kuasa also water and Eshu also fire fight
Vixen like Vixen

Wydanie domowe Edytuj

Vixen - The Complete First and Second season

Wydanie DVD

Main.png Osobny artykuł: Vixen: The Movie

Wydanie domowe kompletnego sezonu pierwszego oraz drugiego serialu „Vixen” na DVD i Blu-ray zostało wypuszczone do sprzedaży 23 maja 2017 roku.

Płyty zawierały dwanaście odcinków liczące około 5 minut, a także usunięte sceny, jak również zdjęcia z produkcji i wywiady z aktorami. Na wydaniu znajdowały się też dwie oryginalne serie:

  • „Spirit Animal” – krótki filmik rozrzedzający historię totemu i jego mocy.
  • „Justice League Unlimited” – dwa odcinki serialu „Justice League Unlimited”, które skupiają się na postaci Vixen.

Ciekawostki Edytuj

  • Relacje między Mari McCabe i Laurel Lance widoczne wcześniej w serialu „Arrow” zostały wyjaśnione i przedstawione.
  • Drugi sezon przyniesie ze sobą coś niezwykłego, co będzie dostępne tylko w wydaniu domowym na DVD w formie „bonusowego odcinka”[1].

Galeria Edytuj

Loga i karty tytułowe Edytuj

Plakaty promocyjne Edytuj

Przypisy Edytuj

  1. http://comicbook.com/2016/03/23/megalyn-echikunwoke-starts-recording-vixen-season-2/

Zobacz inne wiki!

Losowa wiki