FANDOM

Ikona (świat realny) Ikony (Vixen)

Sezon 1 – pierwszy sezon serialu „Vixen”, który miał swoja amerykańską premierę 25 sierpnia 2015 roku, natomiast polska nie odbyła się. Składał się on z sześciu epizodów liczących około 5 minut.

Amerykański finał pierwszego sezonu odbył się 29 września 2015 roku.

Opis Edytuj

Wiesz co to może dla mnie oznaczać? Przez całe moje życie... Ten naszyjnik może to zmienić. Nie wiem, jak i wiem, że to wydaje się szalone, ale jeśli on może doprowadzić mnie do odpowiedzi? Dowiedzieć się, w końcu dowiedzieć kim jestem?

Po tym, jak rodzice Mari McCabe zostali zabici w skorumpowanej Afryce, dziewczyna ucieka do Ameryki. Tam poznaje moc totemu Anansi, który odziedziczyła po zmarłej rodzinie. Korzystając z niego, uzyskuje ona umiejętności zwierząt, które używa do walki z przestępczością. Przybiera pseudonim Vixen i tym samym próbuje uczcić pamięć swoich rodziców. Wykorzystuje swoją moc, aby chronić świat przed niebezpieczeństwami, podobnymi do tych, które skrzywdziły jej najbliższych.

Obsada Edytuj

Role główne Edytuj

Gwiazdy specjalne Edytuj

Odcinki Edytuj

Zdjęcie Numer odcinka Tytuł oryginalny Tytuł polski Premiera FlagUSA Premiera FlagPoland
Vixen S01E01
1. Vixen: S01E01 Vixen: S01E01 25 sierpnia 2015  ???
Vixen S01E02
2. Vixen: S01E02 Vixen: S01E02 1 września 2015  ???
Green Arrow (Anime)
Vixen S01E04
Vixen S01E05
Vixen S01E06

Wydanie domowe Edytuj

Vixen - The Complete First and Second season

Wydanie DVD

Main.png Osobny artykuł: Vixen: The Movie

Wydanie domowe kompletnego sezonu pierwszego oraz drugiego serialu „Vixen” na DVD i Blu-ray zostało wypuszczone do sprzedaży 23 maja 2017 roku.

Płyty zawierały dwanaście odcinków liczące około 5 minut, a także usunięte sceny, jak również zdjęcia z produkcji i wywiady z aktorami. Na wydaniu znajdowały się też dwie oryginalne serie:

  • „Spirit Animal” – krótki filmik rozrzedzający historię totemu i jego mocy.
  • „Justice League Unlimited” – dwa odcinki serialu „Justice League Unlimited”, które skupiają się na postaci Vixen.

Ciekawostki Edytuj

  • Fabuła pierwszego sezonu serialu toczyła się przed wydarzeniami z odcinka „Oferta” serialu „Arrow[1].
  • Fabuła serialu toczyła się w Detroit, co jest odniesieniem do komiksów DC Comics z serii „Justice League Detroit”, w których zadebiutowała Vixen[2].

Galeria Edytuj

Loga i karty tytułowe Edytuj

Grafiki promocyjne Edytuj

Plakaty promocyjne Edytuj

Przypisy Edytuj

  1. http://marcguggenheim.tumblr.com/post/124446669469/hi-marc-i-wanted-to-know-when-vixen-will-take
  2. http://www.comicbookresources.com/?page=article&id=58392

Zobacz inne wiki!

Losowa wiki