FANDOM

Scott Evans – redaktor naczelny Central City Picture News, który zastąpił zmarłego Erica Larkina.

Osobowość Edytuj

Scott jest miłym człowiekiem, który większość swojego życia poświęca dla pracy. Jako redaktor naczelny Central City Picture News, stara się, aby jego artykuły przekazywały ludziom samą prawdę. Nie zgodził się na wydanie artykułu Iris West o Geomancie tylko dlatego, że dziennikarka próbowała w nim poprawić ludziom samopoczucie, a Flash nie zawsze może być w stanie uratować ich. Scott pokazał, że czuje coś do Iris, kiedy to uznał ich spotkanie na kawie za randkę. Zdał sobie sprawę, że nie ma u niej szans, gdyż ma złe zdanie o bohaterze. Wszystko jednak się zmieniło, kiedy dziennikarka wyznała, że inna opina, nie oznacza „braku szans” w ich relacjach.

Biografia Edytuj

Romans z pracownicą Edytuj

Scott Evans and Iris West talk about Flash and his heroes (4)

Scott rozmawia z Iris o Flashu

Scott prowadził obchód w Central City Picture News wraz z pracownikiem, któremu nakazał poprawić artykuł, w którym to sprawił, że koszykówka stała się nudniejsza od baseballu. Zaraz po tym podszedł do biurka Iris West, przedstawił się jej, po czym oświadczył, że nie wyda artykułu o Geomancie. Uznał, że dziennikarka próbuje w nim poprawić ludziom samopoczucie, a ludzie tak naprawdę potrzebują prawdy. Według niego, Flash może nie zawsze być w stanie, aby ich uratować. Iris zaproponowała, że przeprowadzi wywiad z drugim Flashem, na co Scott się zgodził. Ostrzegł jednak, że jeśli nie będzie mu się podobał, wypuści artykuł o tym, że sprinter może nie być bohaterem, za którego ludzie go uważają[1].

Po wrogim ataku i kradzieży kosztowności przez sprintera Scott zwołał radę i zmobilizował ją do działania. Nakazał Iris napisać artykuł o Flashu pod tytułem „od bohatera do zera”, sądząc, że za wszystkimi atakami stoi właśnie on. Dziewczyna nie chciała tego robić i zaproponowała jakiś czas później redaktorowi wspólną kawę w CC Jitters. Tam po krótkiej rozmowie Scott przyznał, że mężczyzna, który tak nienawidzi Flasha, na pewno nie ma przy niej szans. Dziennikarka dała zrozumienia, że jest to tylko przyjacielskie spotkanie – nie randka. Słysząc to, Scott zrozumiał, że dziewczyna chciała tylko odciągnąć go od tematu, gdyż nie zamierza napisać tego artykułu, a następnie wyszedł. Dzień później, kiedy okazało się, że za wszystkim stała sprinterka Trajektoria, Iris dostarczyła redaktorowi artykuł o kolejnym – złym sprinterze. Scott uznał go za dobry i przeprosił za swoje zachowanie. Iris wspomniała, że odmienne zdanie na temat bohatera nie oznacza „braku szans” w ich relacjach[2].

Występy Edytuj

FlashEdytuj

  1. Ucieczka z Ziemi-2
  2. Trajektoria

Galeria Edytuj

Sceny z serialu „FlashEdytuj

Przypisy Edytuj

  1. Drugi sezon serialu „Flash”, odcinek „Ucieczka z Ziemi-2” wyemitowany 16 lutego 2016 roku.
  2. Drugi sezon serialu „Flash”, odcinek „Trajektoria” wyemitowany 22 marca 2016 roku.

Zobacz też Edytuj