FANDOM

Rupture” – czterdziesty trzeci odcinek serialu „Flash”, który wchodzi w skład drugiego sezonu. Amerykańska premiera miała miejsce 3 maja 2016 roku na kanale The CW, natomiast polska premiera odbyła się 20 czerwca 2016 roku na kanale AXN.

Opis Edytuj

Zoom powraca na Ziemię-1, by przejąć kontrolę nad Central City. Barry i Harry wymyślają ekstremalnie niebezpieczny plan, który ma na celu wyeliminować Zooma raz na zawsze. Barry, nie mogąc sam podjąć decyzji, prosi o radę obu swoich ojców. Henry jest całkowicie przeciwny temu, by Barry znów ryzykował swoje życie, ale Joe jest pewien, że chłopak sobie poradzi. Stawia to obu panów w dość sprzecznej sytuacji. Tymczasem, Cisco jest w szoku, kiedy odkrywa obecność Rupture z Ziemi-2, który jest sobowtórem jego brata – Dantego. Rupture przybył na Ziemię-1, by pomścić śmierć swojego brata Pogłosa. Tymczasem Iris w końcu jest gotowa, by wyjawić Barry'emu swoje skryte uczucia.

Streszczenie Edytuj

Obsada Edytuj

Cytaty Edytuj

  • Harrison Wells – Odtwarzając warunki wybuchu musimy odtworzyć to, co spotkało Barry'ego.
  • Barry Allen – Rażenie piorunem...
  • Harrison Wells – Właśnie.
  • Iris West – Ale nie zanosi się na burzę.
  • Harrison Wells – Ramon, masz różdżkę?
  • Cisco Ramon – Te Mardona?
  • Harrison Wells – Nie, te na zjazd fanów Harry'ego Pottera! Jasne, że Mardona.
  • Cisco Ramon – Skąd wiesz o zjeździe?
  • Harrison Wells – Weź różdżkę i właź na dach...
  • Joe West – Po co?
  • Harrison Wells – Potrzebny nam piorunochron.

Cisco patrzy ze zdziwieniem na Harry'ego

Ciekawostki Edytuj

Zobacz też Edytuj