FANDOM

Myślałem, że mamy więcej czasu... Nie jestem taki jak myślisz. Zawiedliśmy nasze miasto – ja i inni.
Robert Queen, „Pilot

Robert Queen (ur. w 1958 roku, zm. w 2007 roku) – były dyrektor naczelny Queen Consolidated, mąż Moiry Queen, ojciec Olivera Queena i ojczym Thei Queen, najlepszy przyjaciel Waltera Steele'a, były kochanek Isabeli Rochev i były przyjaciel Malcolma Merlyna. Popełnił samobójstwo podczas dryfowania w szalupie ratunkowej razem ze swoim synem, by zwiększyć jego szanse na przetrwanie.

Osobowość Edytuj

Multimilioner i ojciec, który często zdradzał swoją żonę. Gdy w grę weszło życie jego córki, Robert wybrał rodzinę, opuszczając tym samym kochankę. Tym samym pokazał swoją troskę o rodzinę i zaczął dbać o jej bezpieczeństwo. Gdy podczas podróży do Chin z synem, jego jacht zatonął, Queen po kilku dniach dryfowania popełnił samobójstwo, by zwiększyć szanse na przetrwanie swojego syna.

Biografia Edytuj

Wczesne życie Edytuj

Samobójstwo Roberta Queena

Robert popełnia samobójstwo

Robert Queen założył własną firmę oraz rodzinę. Jednakże, zdradzał swoją żonę, a ona odpłaciła mu się zdradą z jego przyjacielem, Malcolmem, a owocem tego romansu była ich córka Thea. Moira nigdy nie powiedziała Robertowi, że Thea nie jest jego córką, czego Malcolm też nie wiedział. Jakiś czas później, Robert miał romans z Isabelą Rochev, dla której chciał on opuścić swoją rodzinę, lecz gdy Thea miała wypadek, Robert musiał wybrać pomiędzy kochanką a rodziną. Jakiś czas później, przypadkowo spowodował on śmierć pewnego radnego.

Po tym zdarzeniu, Robert założył z Malcolmem organizację Tempest, która miała na celu zniszczenie dzielnicy Glades. Robert, przerażony tym, że mogło zginąć kilka tysięcy ludzi, zaplanował zapobiegnięcie temu razem z Frankiem Chenem. Mieli się oni spotkać w Chinach, gdzie Robert wybrał się jachtem, a na pokład zabrał też swojego syna.

Niestety jacht zatonął, a on, jego syn i współpracownik znaleźli się na szalupie ratunkowej. Kilka dni później, Robert zastrzelił współpracownika, a potem siebie, by dać Oliverowi większe szanse na przetrwanie. Ostatecznie Oliver powrócił pięć lat później do Starling City, gdzie zaczął wypełniać ostatnią wolę swojego ojca, oczyszczenie swojego miasta z korupcji.

Występy Edytuj

ArrowEdytuj

  1. Pilot
  2. Spuścizna
  3. Przedsięwzięcie
  4. Poświęcenie
  5. Promień rażenia
  6. Wspinaczka
  7. Powrót
  8. Invasion!
  9. Honor Thy Fathers

Komiksy Edytuj

Arrow: KomiksEdytuj

  1. Test Drive
  2. Time's Arrow
  3. Fathoms
  4. Limbo
  5. From the Darkness

Arrow: Sezon 2.5Edytuj

  1. Haunted

Ciekawostki Edytuj

Galeria Edytuj

Sceny z serialu „ArrowEdytuj

Przypisy Edytuj

Zobacz też Edytuj