FANDOM

Razem silniejsi” – drugi odcinek serialu „Supergirl”, który wchodzi w skład pierwszego sezonu. Amerykańska premiera miała miejsce 2 listopada 2015 roku na kanale CBS, natomiast polska premiera odbyła się 12 czerwca 2017 roku na platformie Netflix.

Opis Edytuj

Kiedy próby Kary niesienia pomocy w National City nie idą zgodnie z planem, dziewczyna stara się odłożyć na bok presję nadawana jej alter ego przez media i zamierza zająć się uchwyceniem niebezpiecznego uciekiniera z więzienia Fort Rozz. W tym czasie Cat stara się wykorzystać relacje Jamesa z Supermanem, aby móc przeprowadzić wywiad z Supergirl.

Streszczenie Edytuj

Obsada Edytuj

Cytaty Edytuj

  • Kara Danvers – „Supergirl – kolejne fiasko.”
  • Cat Grant – Sama to napisałam, zanieś to do druku.
  • Kara Danvers – Dlaczego wciąż ją pani krytykuje? Gdy Superman zaczynał...
  • Cat Grant – Superman, Superman... Mam tego dość. Każda kobieta wie, że musimy harować ciężej niż faceci, aby coś osiągnąć.
  • Kara Danvers – Ocaliła samolot.
  • Cat Grant – Zrzuciła go do zatoki. Do tej pory usiłują go wydobyć.
  • Kara Danvers – Zapobiegła eksplozji tankowca.
  • Cat Grant – Powodując wyciek ropy, który nadal usiłują usunąć. Nie lubię ryb, ale to nie znaczy, że mają pływać do góry nogami.

Ciekawostki Edytuj

  • Kara w pewnym momencie mówi do Alex „to wygląda jak robota dla Supergirl”, odnosząc się do tekstu używanego często przez media w komiksach DC Comics w stosunku do Supermana.

Zobacz też Edytuj