FANDOM

Punkt wyjścia – otchłań poza czasem, która była wykorzystywana przez Mistrzów Czasu jako baza dowodzenia i prowadzenia operacji. Zostało wybrane ze względu na fakt, że urządzenie okulus nie wpływało jedynie na to miejsce, do momentu, kiedy maszyna została zniszczona przez Leonarda Snarta.

Po niemalże roku od zniszczenia, ruiny bazy zaczął wykorzystywać Legion Zagłady, skąd ten planował zdobycie Włóczni Przeznaczenia.

Historia Edytuj

Kiedy Mistrzowie Czasu obiecali strzec czasu, punkt wyjścia zaczął służyć im jako baza oraz ośrodek szkolenia przyszłych mistrzów. Kiedy legendy odkryli, że organizacja strzegąca linii czasu w rzeczywistości manipuluje ją na wybrany sposób za pomocą okulusa, postanowili zniszczyć maszynę, aby odzyskać wolną wolę. Właśnie tam Leonard Snart poświęcił swoje życie dla zespołu, zabijając Mistrzów Czasu i niszcząc urządzenie, jak i całą lokację.

Ruiny walały się po przestrzeni punktu wyjścia przez ponad rok do momentu, kiedy Legion Zagłady używał lokacji jako bazy planowania zdobycia Włóczni Przeznaczenia, aż zespół został pokonany przez legendy. Wtedy też punkt wyjścia po raz kolejny uległ zapomnieniu.

Ciekawostki Edytuj

  • Punkt wyjścia jest lokacją, która pojawia się w wielu dziełach o tematyce science-fiction pod nazwą „poza czasem”.
  • Black Flash pokazał, że Moc Prędkości przeplata nawet punkt wyjścia.

Zobacz też Edytuj