FANDOM

Pułapka” – dwudziesty odcinek serialu „Flash”, który wchodzi w skład pierwszego sezonu. Amerykańska premiera miała miejsce 28 kwietnia 2015 roku na kanale The CW, natomiast polska premiera odbyła się 27 listopada 2015 roku na kanale TV Puls.

Opis Edytuj

Barry, Caitlin, Cisco oraz Joe zastawiają pułapkę na Harrisona Wellsa. Ramon daje się wykorzystać jako przynęta, przez co znajduje się w śmiertelnym niebezpieczeństwie. W tym samym czasie, Eddie podejmuje ważną decyzję odnośnie Iris, przez którą Joe robi się nieco niespokojny.

Obsada Edytuj

Cytaty Edytuj

  • Harrison Wells – Oni go nie uratują, ale ja mogę.
  • Joe West – Wiem kim jesteś... Tym naukowcem od wielkiej dziury w mieście.
  • Harrison Wells – Harrison Wells i właśnie do mojego ośrodka chciałbym go zabrać.
  • Joe West – Chyba oszalałeś.
  • Harrison Wells – Nie będę pana mamił obietnicami, ale proszę dać mi szansę.
  • Joe West – Wiemy już, do czego jest pan zdolny.
  • Harrison Wells – To najlepsi lekarze w mieście? W kraju? I co? Nie mają pojęcia, co się dzieje. W ciele Barry'ego zachodzą zmiany, których nie są w stanie wykryć.
  • Joe West – A pan jest?
  • Harrison Wells – Tak. Co miliony ludzi widziały w moim laboratorium? Przyszłość. Proszę pozwolić mojej technologii zapewnić ją pańskiemu synowi. Proszę pozwolić mi go ocalić...

Cisco kontroluje swój sen

  • Cisco Ramon – Uwielbiam tą koszulkę. Myślałem, że suszarka ją zjadła.

Joe śmieje się

Ciekawostki Edytuj

  • Gazeta z 2024 roku przedstawia wiele ważnych faktów.
  • Gideon wspomina, że życie Barry’ego znacznie się zmieni i zostanie dyrektorem Departamentu Policji w Central City, a także stworzy sztuczną inteligencję – Gideona.
  • Gideon wspomina, że Barry jest jednym z liderów i założycieli organizacji, której nazwy nie udaje się wymienić, gdyż Allen przerywa rozmowę. Jest to odniesienie do Ligi Sprawiedliwych, która powstała między innymi dzięki Flashowi. W polskiej wersji odcinka, fakt ten został pominięty.

Zobacz też Edytuj