FANDOM

Przygody Supergirl” – dwudziesty pierwszy odcinek serialu „Supergirl”, który wchodzi w skład drugiego sezonu. Amerykańska premiera miała miejsce 10 października 2016 roku na kanale The CW, natomiast polska premiera odbyła się 12 czerwca 2017 roku na platformie Netflix.

Opis Edytuj

Gdy w National City pojawia się nowe zagrożenie, drużyna Supergirl wraz z Supermanem muszą je powstrzymać. Kara jest zachwycona, że członek jej prawdziwej rodziny postanowił ją odwiedzić, pozostawiając tym samym Alex w nieswoim nastroju. Tymczasem D.E.O. bada kapsułę, która wylądowała niedawno na Ziemi.

Streszczenie Edytuj

Obsada Edytuj

Cytaty Edytuj

  • Kara Danvers – Pyta mnie pani, jaką chciałabym mieć pracę. Nie wiem, jeszcze nie podjęłam decyzji.
  • Cat Grant – Dlaczego?
  • Kara Danvers – Minęło dopiero dwanaście godzin, odkąd kazała pani mi się zastanowić. Większość tego czasu przespałam.
  • Cat Grant – Oferuję ci klucze do królestwa, a ty idziesz spać?
  • Kara Danvers – Była noc.
  • Cat Grant – Wiesz, ile godzin ja śpię?! Dwie!

Winn poznaje Supermana

  • Winn Schott – Mam milion pytań. Kiedy Lex Luthor wywołał trzęsienie ziemi w Kalifornii, na jaką głębokość widziałeś wzrokiem rentgenowskim?!
  • Supergirl – Winn, oddychaj.
  • Alex Danvers – Twój kuzyn bosko pachnie...
  • Supergirl – Przestań!
  • J'onn J'onzz – Witamy w D.E.O.!
  • Winn Schott – Dziękuję Hank... dyrektorze Henshaw... J'onnie? Marsjaninie? Jak mam mówić?
  • J'onn J'onzz – Wystarczy „szefie”.
  • Winn Schott – Tak szefie!

Ciekawostki Edytuj

  • J'onn twierdzi, że to on wymyślił nazwę kryptonit.
  • Lena mówi, że „pociągi statystycznie rzecz biorąc, są wciąż najbezpieczniejszym sposobem podróżowania”, odnosząc się do filmu „Superman”.
    • Winn również odnosi się do tego filmu, mówiąc, że Superman powstrzymał trzęsienie ziemi w San Andreas.
  • Calista Flockhart nie jest już wliczana do głównej obsady z powodu przeniesienia kręcenia serialu z Los Angeles do Vancouver przez zmianę stacji produkcyjnej, z CBS na The CW.

Zobacz też Edytuj