FANDOM

Przerażające miejsce” – dwudziesty siódmy odcinek serialu „Supergirl”, który wchodzi w skład drugiego sezonu. Amerykańska premiera miała miejsce 21 listopada 2016 roku na kanale The CW, natomiast polska premiera odbyła się 12 czerwca 2017 roku na platformie Netflix.

Opis Edytuj

Strażnik zaczyna mieć problemy, kiedy ktoś w takim samym stroju zaczyna zabijać ludzi na ulicy. Lillian Luthor porywa Mon-Ela, żeby zwabić Supergirl do Cadmus. Na miejscu czeka na nią Cyborg Superman, czyli to, co zostało z prawdziwego Hanka Henshawa. Alex i Maggie wciąż nie mogą się dogadać.

Streszczenie Edytuj

Obsada Edytuj

Cytaty Edytuj

  • Alex Danvers – Gdzie Mon-El? Czy on tutaj nie mieszka?
  • Kara Danvers – Znając go, jest pewnie u Darli, albo u Eve, albo u tej blond Valerorianki. Jak się mówi na puszczalskiego faceta?
  • Alex Danvers – Daxamita?

Mon-El siedzi w klatce i próbuje zagadać strażnika

  • Mon-El – Powiedz przynajmniej, dlaczego się tutaj znalazłem. To będzie dobry punkt wyjścia. Poddaję się. Twoja ulubiona drużyna bejsbolowa? Chodzi o tę grę z obręczą i wysokimi facetami rzucającymi piłki?

Mon-El zauważa obrączkę na palcu strażnika

  • Mon-El – Dowiedziałem się ostatnio o takim ziemskim rytuale godowym, w którym wymienia się pierścienie. Miałeś pewnie sukcesy na tym polu, ale raczej wybranka nie jest zbyt piękna. Jak się mówi na brzydkie kobiety na tej planecie? Koty? Psy?
  • Strażnik celi – Nie jesteś taki ważny, żebym cię nie mógł zastrzelić.
  • Mon-El – Wtedy nie będę patrzył na twój ryj.

Alex próbuje wymusić na Winnie informacje o Stażniku

  • Alex Danvers – Znam sześć bolesnych sposobów wymuszania zeznań tylko przy użyciu palca wskazującego...
  • Winn Schott – To James! To James! Strażnik to James...

Ciekawostki Edytuj

  • Kara wspomina, że jej kuzyn współpracuje często z tajemniczym mścicielem z mnóstwem gadżetów i własnym demonem, odnosząc się tym samym do Batmana.

Zobacz też Edytuj