FANDOM

Propozycja pomocy” – osiemnasty odcinek serialu „Supergirl”, który wchodzi w skład pierwszego sezonu. Amerykańska premiera miała miejsce 28 marca 2016 roku na kanale CBS, natomiast polska premiera odbyła się 12 czerwca 2017 roku na platformie Netflix.

Opis Edytuj

Flash przypadkowo trafia do National City w równoległej rzeczywistości i spotyka tam Supergirl. Postanawia złączyć z bohaterką siły i pomóc jej w walce z Silver Banshee oraz Livewire. W zamian dziewczyna zamierza wesprzeć sprintera w znalezieniu sposobu na powrót do domu – na jego równoległą Ziemię.

Streszczenie Edytuj

Obsada Edytuj

Cytaty Edytuj

  • Barry Allen – Zjedzmy coś. Muszę jeść 10 tysięcy kalorii dziennie.
  • Winn Schott – Poznałeś zatem odpowiednia dziewczynę.
  • Kara Danvers – Lubisz pączki?
  • Barry Allen – Kto ich nie lubi?!

Ciekawostki Edytuj

  • Oryginalny tytuł odcinka nawiązuje do komiksu wydanego przez DC Comics o tym samym tytule, w którym to Superman i Batman pierwszy raz złączyli siły.
  • Plakat reklamowy odcinka nawiązuje do komiksu o Supermenie, w którym to Człowiek ze Stali znalazł się w równoległym wszechświecie i spotkał Flasha.
  • Mimo tego, że odcinek został wyemitowany dzień przed odcinkiem „Skok w przeszłość”, chronologicznie dzieje się zaraz po nim.
  • Cat Grant określa Karę, Jamesa, Barry'ego i Winna stojących w jej biurze jako „atrakcyjnych, niezagrażających postaci z serialu The CW”. Tym samym odnosi się do stacji The CW, która to emituje serial „Flash”.
  • Cat Grant określiła Flasha mianem „Smugi”, odnosząc się tym samym do Clarka Kenta z serialu „Tajemnice Smallville”.
  • Winn Schott określił siebie i Barry'ego Allena jako „dynamiczne duo”. Określenie to w komiksach często było używane przez Batmana i Robina.

Zobacz też Edytuj