FANDOM

Proces Moiry Queen” – trzydziesty odcinek serialu „Arrow”, który wchodzi w skład drugiego sezonu. Amerykańska premiera miała miejsce 20 listopada 2013 roku na kanale The CW, natomiast polska premiera odbyła się 1 kwietnia 2014 roku na kanale Universal Channel.

Opis Edytuj

Oliver Queen jest zmartwiony, kiedy tajemnicza choroba zaczyna szerzyć się po mieście, infekując setki ludzi, w tym Johna. Queen odkrywa Vertigo w krwi przyjaciela i uświadamia sobie, że Hrabia Vertigo wydostał się z więzienia i ponownie sprzedaje narkotyk. W tym samym czasie Moira Queen staje przed sądem za udział w „przedsięwzięciu”. Adam Donner upada na sali rozpraw z objawami zażycia narkotyku, więc Laurel zastępuje go w roli oskarżyciela byłej miliarderki. Oliver z jednej strony musi wspierać swoją rodzinę w czasie procesu, a z drugiej polować na Hrabiego. Jednakże wszystko się zmienia, kiedy Felicity rusza za tropem i wpada prosto w pułapkę zastawioną przez wroga.

Scenariusz Edytuj

Obsada Edytuj

Cytaty Edytuj

  • John Diggle – Dobrze się czujesz?
  • Oliver Queen – A ty?
  • John Diggle – nic mi nie jest.
  • Oliver Queen – To grypa?
  • John Diggle – Szczepienia to strata czasu.
  • Roy Harper – Pytałaś, dlaczego szukałem zwady. Chciałem pomóc miastu, ale i sobie...
  • Thea Queen – Lubisz obrywać?
  • Roy Harper – Ja też ich tłukłem...
  • Oliver Queen – Odbicie w jego oku... Możesz wyostrzyć?
  • Felicity Smoak - Ranisz mnie pytając.
  • John Diggle – Uzależniłem się od jednej dawki? Czy to możliwe?
  • Felicity Smoak - Jasne. Spróbuj heroiny... to znaczy, nie!

Ciekawostki Edytuj

  • Bethany Snow wspomina, że budowa akceleratora zostanie ukończona w terminie. Jest to odniesienie do nadchodzących występów Barry'ego Allena i serialu „Flash”.

Zobacz też Edytuj