FANDOM

Prawda i sprawiedliwość po amerykańsku” – czternasty odcinek serialu „Supergirl”, który wchodzi w skład pierwszego sezonu. Amerykańska premiera miała miejsce 22 lutego 2016 roku na kanale CBS, natomiast polska premiera odbyła się 12 czerwca 2017 roku na platformie Netflix.

Opis Edytuj

Supergirl walczy z niebezpiecznym wrogiem – Mistrzem klucznikiem, który poluje i zabija uciekinierów z Fort Rozz. W tym czasie Cat Grant zatrudnia Siobhan Smythe, która od razu próbuję wygryźć Karę z roli asystentki, a James próbuje wywalczyć lepsze sposoby działania D.E.O..

Obsada Edytuj

Cytaty Edytuj

  • Cat Grant – Widzę, że poznałaś Siobhan.
  • Kara Danvers – Kogo?
  • Siobhan Smythe – Siobhan Smythe.
  • Kara Danvers – Umie pani wymówić jej imię...
  • Alex Danvers – Będziemy wdzięczni za pomoc.
  • Jim Warren – Federalni na kolanach? Musi wam być wstyd.
  • Alex Danvers – Ważne jest wykonanie zadania. Nieważne kto to pomaga. Spójrzcie na siebie.
  • Jim Warren – W sensie?
  • Alex Danvers – Przestępczość w National spadła, także dzięki Supergirl. Nie macie jednak nic przeciwko.
  • Jim Warren – Mam spotkanie z pączkiem, nie chcę się spóźnić.

Warren zezłoszczony wychodzi z biura

Ciekawostki Edytuj

  • J'onn mówi, że D.E.O. może mieć znowu do czynienia z międzygalaktycznym łowcą nagród,po czym Alex pyta: „Masz na myśli...?”. Wtedy też J'onn przerywa agentce dodając, że „Gdyby był w mieście, to już by o tym wiedzieli”, odnosząc się do niebezpiecznej postaci i wroga SupermanaLobo.
  • Kara zdradza, że wraz z siostrą ogląda serial „Prawo ulicy”.

Zobacz też Edytuj