FANDOM

Powrót Łowczyni” – siedemnasty odcinek serialu „Arrow”, który wchodzi w skład pierwszego sezonu. Amerykańska premiera miała miejsce 20 marca 2013 roku na kanale The CW, natomiast polska premiera odbyła się 10 grudnia 2013 roku na kanale Universal Channel.

Opis Edytuj

Dzięki zbliżającemu się otwarciu klubu nocnego i rozwijającemu się romansowi z McKenną, Oliver jest szczęśliwy po raz pierwszy od powrotu do Starling City. Jednakże kiedy do miasta powraca jego była – Łowczyni, zaczyna mu grozić, że zniszczy wszystko i wszystkich, na których mu zależy. Tymczasem, Laurel i jej ojciec muszą zmierzyć się z powrotem Dinah Lance, która twierdzi, że ma dowód na to, że Sara wciąż żyje. Tymczasem Thea załatwia Roy'owi pracę w klubie Olivera, ale ten nie zamierza zrezygnować z przestępczego życia. Oliver i Tommy są podekscytowani, kiedy pojawia się okazja, aby Steve Aoki zagrał na otwarciu ich nowego nocnego klubu.

Obsada Edytuj

Cytaty Edytuj

  • Oliver Queen – Steve Aoki będzie didżejował.
  • McKenna Hall – Jak go ściągnąłeś?
  • Oliver Queen – Chodziłem z jego siostrą... Wieki temu.
  • John Diggle – Gdybyś jej nie kochał, nie pozwolił byś się zmusić szantażem do morderstwa.
  • Oliver Queen – Mam ją zabić?
  • John Diggle – Gdyby była brzydka jak ja, dawno byś ją sprzątnął. To bezduszna morderczyni!
  • Lockhart – Obronił cię. Taki przyjaciel to skarb.
  • Thea Queen – Coś o tym wiem.
  • Roy Harper – Nie jesteśmy przyjaciółmi!
  • Lockhart – Zszyję cię i ustalicie, kim jesteście, a kim nie.

Ciekawostki Edytuj

Zobacz też Edytuj