FANDOM

Po złej stronie” – czwarty odcinek serialu „Flash”, który wchodzi w skład pierwszego sezonu. Amerykańska premiera miała miejsce 28 października 2014 roku na kanale The CW, natomiast polska premiera odbyła się 4 listopada 2015 roku na kanale TV Puls.

Opis Edytuj

Flash zatrzymuje napad i postanawia uratować człowieka, a nie złapać przestępców. Joe West pokazuje Barry'emu identyfikator poszukiwanych przestępców, w którym chłopak rozpoznaje twarz Snarta. Podczas badania sprawy, naukowca kryminalistycznego odwiedza Felicity Smoak, która dowiedziała się o nowych umiejętnościach przyjaciela. Eobard Thawne wścieka się na Cisco, że stworzył niebezpieczną broń, która może zranić Flasha. Tymczasem Iris West nie może pogodzić się z ojcem, który nie przyjmuje do świadomości jej związku z jego współpracownikiem.

Streszczenie Edytuj

Obsada Edytuj

Cytaty Edytuj

  • Joe West – Nic nie zginęło. Łącznie z ich głównym celem – Brylantem Dynastii Kahndaq. Jechał do muzeum.
  • Eddie Thawne – Iris chce mnie tam wyciągnąć! Nie lubię muzeów, ale jak ona się uprze...

Joe patrzy się wściekle na Eddie'go

  • Eddie Thawne – To ja już pójdę...

Felicity wita się z Iris

  • Felicity Smoak – Felicity Smoak.
  • Iris West – Iris West.
  • Barry Allen – Barry Allen.

Barry zastanawia się co zrobił źle

  • Barry Allen – ...ale obie już to wiecie.
  • Eddie Thawne – Naprawdę poważnie myślę o Iris. Jest niesamowitą kobietą i widzę sobie siebie w roli
  • Joe West – Pokazywałem ci, jak szalałem na studiach?
  • Eddie Thawne – Chyba nie.
  • Joe West – Nawet jak piliśmy po pracy?
  • Eddie Thawne – Nigdy tego nie robiliśmy
  • Joe West – Bo takie rzeczy robię z przyjaciółmi, a skoro ich nie robiliśmy, to nimi nie jesteśmy, dlatego nie chcę słuchać o twoich randkach.
  • Eddie Thawne – Nie chcę tylko, aby mój związek z twoją córką wpływał na naszą pracę.
  • Joe West – Nie chodzi o ciebie, tylko o nią. Nie będziemy o was gadać, będzie spoko.
  • Eddie Thawne – Włączmy lepiej radyjko.

Eddie włącza radio, w którym lecą romantyczne utwory

  • Eddie Thawne – Cisza też jest dobra.

Ciekawostki Edytuj

Zobacz też Edytuj