FANDOM

Panowanie Reign” – pięćdziesiąty pierwszy odcinek serialu „Supergirl”, który wchodzi w skład trzeciego sezonu. Amerykańska premiera miała miejsce 18 grudnia 2017 roku na kanale The CW, natomiast polska premiera odbyła się 11 grudnia 2017 roku na platformie Netflix.

Opis Edytuj

Supergirl podąża tropem tajemniczego symbolu pojawiającego się w różnych miejscach w National City. Śledztwo doprowadza ją do początków starożytnej przepowiedni i znaku Zabójcy Światów, Reign. W tym czasie napięcie między Leną i Morganem rośnie, co zmusza Jamesa do wkroczenia do akcji.

Streszczenie Edytuj

Obsada Edytuj

Cytaty Edytuj

  • Mon-El – XXXI wiek nie różni się tak bardzo od tego.
  • Winn Schott – Lepsze smartfony?
  • Imra Ardeen – A co to takiego?
  • Winn Schott – Coooo? Przyszłość jest w dechę!
  • M'yrnn J'onzz – J'onn, nie wiem czemu najpierw dałeś mi kawę. Ta brązowa woda jest znacznie lepsza.
  • J'onn J'onzz – Za rzadko pijam gorącą czekoladę.
  • M'yrnn J'onzz – Lubię gwiazdkę! To wspaniały sposób na zakończenie roku. Hołd dla wiecznie zielonego drzewa. Przypomina mi o dniu życia.
  • Winn Schott – Dzień życia? Ten świąteczny program Gwiezdnych Wojen? Nie wie pan o czym mówię... Rany! Pan nie zna Gwiezdnych Wojen. Pan panie też!
  • J'onn J'onzz – Imperium kontratakuje to najlepszy filmowy sequel wszech czasów.
  • Winn Schott – Z każdym dniem coraz bardziej pana kocham...

Ciekawostki Edytuj

Zobacz też Edytuj