FANDOM

Nommo – szaman i przyjaciel Johna Constantine’a, który jest właścicielem restauracji Nommo's African Cuisine.

Osobowość Edytuj

Nommo jest miłym i towarzyskim człowiekiem, lubiącym się w towarzystwie Johna Constantine’a. Zawsze służy poradą i pomocą, zwłaszcza w stosunku do niego. Nie lubi prostych rozwiązań i uwielbia używać przenośni, co po części związane jest z jego szamańską naturą.

Moce i zdolności Edytuj

Zdolności Edytuj

  • Wiedza okultystyczna – Nommo posiada okultystyczną wiedzę, która jest wynikiem jego szamańskich działań. Potrafi przyrządzać różnorakie wywary, których działanie podobne jest do narkotyków.

Biografia Edytuj

Nommo meet John Constantine (7)

Spotkanie z Constantinem

Po tym, jak za sprawą Gary’ego Lestera demon głodu, Mnemoth zaczął szaleć, John Constantine skontaktował się z Nommo i go odwiedził. Poprosił szamana o pomoc w odkryciu, z czym walczy. W tym celu mężczyzna wykorzystał narkotyk „mgła”, który pozwolił Constantine’owi zobaczyć historię Samira i Okota, a następnie wybudził egzorcystę z transu za pomocą nektaru „nhialic”. Przed wyjściem Johna, Nommo wskazał mu, że symbole na ofierze demona muszą być dokładnie wyrysowane specjalnym nożem szamański, kusa, które nie będzie łatwo znaleźć[1].

Występy Edytuj

ConstantineEdytuj

  1. A Feast of Friends

Ciekawostki Edytuj

Galeria Edytuj

Sceny z serialu „ConstantineEdytuj

Przypisy Edytuj

  1. Pierwszy sezon serialu „Constantine”, odcinek „A Feast of Friends” wyemitowany 14 listopada 2014 roku.

Zobacz też Edytuj