FANDOM

Artykuł dotyczy realnego świata Artykuł dotyczy serialu „Legends of Tomorrow” Artykuł dotyczy serialu „Arrow”

Nicholas Crapanzano – amerykański aktor, który wcielił się w rolę Nate'a Heywooda w serialu „Legends of Tomorrow”. Zagrał też tę samą postać w kilku odcinkach serialu „Arrow”.

Biografia Edytuj

Nick Zano urodził się 8 marca 1978 roku w New Jersey. Zainteresował się kinem w wieku dwunastu lat, po obejrzeniu filmu Martina Scorsese pod tytułem „Chłopcy z ferajny”. Jego rodzina przeniosła się do West Palm Beach i następnie tam ukończył Wellington High School. Dorabiał jako sprzedawca butów, zanim trafił na duży ekran w biograficznym dramacie kryminalnym Stevena Spielberga „Złap mnie, jeśli potrafisz” z Leonardo DiCaprio, Tomem Hanksem, Christopherem Walkenem i Jamesem Brolinem. Sławę przyniosły mu role w filmie „Cziłała z Beverly Hills” i serialu „Siostrzyczki”.

Dzięki castingom stacji telewizyjnej The CW, Nick Zano otrzymał możliwość wcielenia się następujące postacie:

Ciekawostki Edytuj

  • W 2001 roku Zano przeniósł się do Los Angeles, gdzie dzięki swojemu niezwykłemu urokowi i poczuciu humoru stał się ulubieńcem kierowników castingu. Tym samym, jego doświadczenie i kreatywność pozwoliły mu na poprowadzenie w maju 2002 roku MTV's Movie House.

Zobacz też Edytuj

Zobacz inne wiki!

Losowa wiki