FANDOM

Miasto zaginionych dzieci” – czterdziesty odcinek serialu „Supergirl”, który wchodzi w skład drugiego sezonu. Amerykańska premiera miała miejsce 8 maja 2017 roku na kanale The CW, natomiast polska premiera odbyła się 12 czerwca 2017 roku na platformie Netflix.

Opis Edytuj

Kiedy obcy atakuje National City, Supergirl wraz z D.E.O. dowiadują się, że za atakiem stoi przedstawiciel gatunku Phorian – spokojnej rasy o mocach telekinezy. Strażnik zyskuję przewagę nad Supergirl, uzyskując adres Phoriana, jednakże na miejscu nie znajduje winowajcy, lecz bardzo przestraszonego chłopca o imieniu Marcus. Chłopak ufa tylko Jamesowi, więc to od niego zależy, czy powstrzyma ataki na miasto. Tymczasem Rhea kontynuuje swoje plany.

Streszczenie Edytuj

Obsada Edytuj

Cytaty Edytuj

  • Winn Schott – Co się wczoraj stało? Odpadłeś po jednej akcji. To do ciebie niepodobne.
  • James Olsen – Tak kobieta bardziej bała się Strażnika, niż tych zbirów.
  • Winn Schott – Niemożliwe.
  • James Olsen – Nie widziałeś jej!
  • Winn Schott – To na pewno z powodu szoku.
  • James Olsen – Nie, to coś więcej. Ludzie widzą wielkiego faceta w masce i są przerażeni... Jak kumpel Clarka.
  • Winn Schott – Mówisz o...

Winn pokazuje z palców nietoperze uszy

  • Winn Schott – ...są raczej wrogami.

Ciekawostki Edytuj

  • James określa przyjaciół Supermana jako mrocznych, na co Winn pokazuje wielkie, sterczące uszy, nawiązując tym samym do Batmana.

Zobacz też Edytuj