FANDOM

Ikona (świat realny) Ikony (Supergirl)

Mehcad Jason McKinley Brooks – amerykański aktor, który wcielił się w rolę Jamesa Olsena w serialu „Supergirl”.

Biografia Edytuj

Mehcad Brooks urodził się 25 października 1980 roku w Austin, w Stanach Zjednoczonych. Wychowywał się z rodzeństwem w małym domku i od dzieciństwa interesował się telewizją. Swoją karierę aktorską rozpoczął po zakończeniu szkoły w 2001 roku, kiedy to zagrał w filmie „One on One”. Reżyserowie i scenarzyści zaczęli go określać jako wznoszącą się gwiazdę Hollywood, dzięki czemu dostawał jeszcze więcej propozycji do roli w filmach i serialach takich jak: „Wczoraj jak dziś”, „Gotowe na wszystko” i „Boston Public”. Największą sławę przyniosła mu jednak rola Benedicta Talley'go w serialu Czysta krew.

Dzięki castingom stacji telewizyjnej CBS, Mehcad Brooks otrzymał możliwość wcielenia się następujące postacie:

Ciekawostki Edytuj

  • Po wyemitowaniu kilku odcinków serialu „Supergirl”, fani, jak i reporterzy zaczęli źle wymawiać imię Mehcada. Aktor początkowo nie zwracał na to uwagi, jednak po paru dniach wraz z Warner Bros. nagrał film, w którym to uczył, jak wymawiać jego imię.

Zobacz też Edytuj

Zobacz inne wiki!

Losowa wiki