FANDOM

Meduza” – dwudziesty ósmy odcinek serialu „Supergirl”, który wchodzi w skład drugiego sezonu. Amerykańska premiera miała miejsce 28 listopada 2016 roku na kanale The CW, natomiast polska premiera odbyła się 12 czerwca 2017 roku na platformie Netflix.

Jest to pierwsza część czteroczęściowego crossovera z odcinkiem „Invasion!” z sezonu trzeciego serialu „Flash”, odcinkiem „Invasion!” z sezonu piątego serialu „Arrow” i odcinkiem „Inwazja!” z sezonu drugiego serialu „Legends of Tomorrow”.

Opis Edytuj

Eliza przybywa do miasta z okazji Święta Dziękczynienia, by spędzić go razem z córkami. Kara jest w szoku, kiedy matka sugeruje, że Mon-El darzy ją wielkim uczuciem, a James i Winn rozważają nad ujawnieniem przyjaciółce prawdy o Strażniku. Tymczasem Cadmus uwalnia wirus, który zabija każdego napotkanego obcego. W międzyczasie Barry Allen i Cisco Ramon odwiedzają świat Supergirl i werbują ją do pomocy przy pozbyciu się inwazji obcych na ich Ziemi.

Streszczenie Edytuj

Obsada Edytuj

Cytaty Edytuj

  • Winn Schott – W twoim mieszkaniu rozerwało się kontinuum czasoprzestrzeni – zeszłoroczne święto zostało przebite.
  • Alex Danvers – Wiemy, co to wywołało?
  • Winn Schott – Może między wymiarowa istota miała ochotę na sos żurawinowy twojej mamy?
  • Cyborg Superman – Może i jesteś kosmitą, ale ja jestem Cyborg Superman!

Supergirl ogłusza Henshawa

  • Supergirl – Może i jesteś cyborgiem, ale żaden z ciebie Superman.

Ciekawostki Edytuj

  • Cisco Ramon stwierdza przy Karze, że nie jest przyjacielem Barry'ego, tylko wspólnie pracują. Odnosi się to do pogorszenia relacji mężczyzn po wydarzeniach z odcinka „Killer Frost”.

Zobacz też Edytuj