FANDOM

Marc Guggenheim – amerykański scenarzysta i producent seriali takich jak „Arrow” i „Legends of Tomorrow”.

Biografia Edytuj

Marc Guggenheim urodził się 24 września 1970 roku w Nowym Jorku. Tam też się uczył i uczęszczał do uniwersytetu stanowego w Alabamie. Całe dzieciństwo spędził z bratem Ericem, z którym dzielił zainteresowania. W 1990 roku pisał dla redaktora Marvela Terry'ego Kavanagha. W 2006 roku Guggenheim podjął decyzje, aby pisać komiks „The Flash”, lecz jego praca zakończyła się wraz ze śmiercią czwartego Flahsa – Barta Allena. Rok później Marc stał się jednym z twórców „The Amazing Spider-Man”, a jego pierwsza powieść pojawiła się w pięćset czterdziestym dziewiątym numerze „Amazing Spider-Man”.

W 2008 roku została wydana jego książka „Young X-Men” i od tamtego czasu pracował dla Dynamite Entertainment i Stephena Kinga. Rok później napisał scenariusz do gry „X-Men Origins: Wolverine” , która była inspirowana filmem o tym samym tytule. Marc miał również przyjemność pracować przy takich projektach jak serial „CSI: Kryminalne zagadki Miami” czy film „Percy Jackson: Morze potworów”.

Scenariusze Edytuj

ArrowEdytuj

Marc Guggenheim był twórcą i współtwórcą kilku scenariuszy odcinków:

Blood RushEdytuj

Legends of TomorrowEdytuj

Zobacz też Edytuj