FANDOM

Mąż Digsy Fossa – fikcyjna postać ze snu Kary i Barry'ego, stworzona wskutek zdolności Music Meistera.

Osobowość Edytuj

Gangster jest odważnym i sprawiedliwym mężczyzną, troszczącym się o swoją rodzinę, zwłaszcza córkę. Był gotowy zrobić wszystko, aby ją odnaleźć, nie zważając na to, że ktoś będzie musiał zginąć. Kiedy okazało się, że Millie zakochała się w Tommym Moranie – synu Cuttera, gangster ukazał wsparcie dla córki. W rzeczywistości jednak nie mógł pogodzić się z tym wyborem i postanowił z mężem wywołać wojnę.

Biografia Edytuj

Millie talk with her fathers (6)

Przygotowania do wojny

Po tym, jak córka Digsy'ego zaginęła, gangster porwał Barry'ego i Karę – piosenkarzy pracujących w klubie Cuttera. Zdecydował się poprosić o pomoc w odnalezieniu ukochanej właśnie ich, gdyż Millie była widziana ostatnio przy klubie Morana. Gdy po kilku godzinach dziewczyna wróciła do ojców, wyjawiła im, iż spotyka się z Tommym Moranem. Obu mężczyzną nie spodobał się ten wybór, ale ostatecznie zaakceptowali miłość córki. W rzeczywistości zaraz po rozmowie z Millie zebrali silnych mężczyzn i kazali przygotować im się do wojny. Podczas konfrontacji rodzin na ulicy, wybuchała okropna strzelanina, w której wszyscy uczestnicy zginęli[1].

Występy Edytuj

FlashEdytuj

  1. Duet

Ciekawostki Edytuj

  • Każda z postaci w śnie Kary i Barry'ego przedstawiła się, z wyjątkiem męża Digsy Fossa.

Galeria Edytuj

Grafiki promocyjne Edytuj

Sceny z serialu „FlashEdytuj

Przypisy Edytuj

  1. Trzeci sezon serialu „Flash”, odcinek „Duet” wyemitowany 21 marca 2017 roku.

Zobacz też Edytuj