FANDOM

Linia czasu, zwana także osią czasu – seria istotnych zdarzeń z Ziemi-1 uporządkowanych w kolejności chronologicznej. Ulega ona częstym zmianom, a także zjawisku zerwania linii czasu, które jest spowodowane przez manipulacje czasem przez osoby trzecie poprzez Moc Prędkości lub wehikuły czasu.

Oś czasu Edytuj

Początek świata
1700 p.n.e.
    Nieznana data
    Hath-Set morduje kapłankę Chay-Arę i księcia Khufu podczas deszczu meteorytów, który zapewnia zakochanym zdolność reinkarnacji. Sam kapłan zyskuje nieśmiertelność, którą przedłuża z każdym zabiciem inkarnacji kochanków.

Starożytność
1609
1759
1852
    Nieznana data
    Transkontynentalna kolej zostaje poprowadzona przez Central City.

    Nieznana data
    Bobby McFeely ratuje Central City przed powodzią, która uderza w miasto i staje się tym samym największym bohaterem tamtych lat.

1854
    Nieznana data
    Ra's al Ghul napotkał iluzjonistę w Wiedniu, przez którego wpadł w zdumienie i zachwyt.

1889
1890
1910
    Nieznana data
    Założone zostaje miasto ochrzczone nazwą Starling City.

1915
1920
    październik
    Aldus Boardman dowiaduje się prawdy o swoich rodzicach, o ich cyklu wiecznej reinkarnacji i o ciągłej ucieczce przed Vandalem Savagem.

Około 1930
    Nieznana data
    Marcus Mooney pozwala Willowi Cole'owi na nagranie płyty w jego studio, lecz podczas nagrania Cole umiera, a jego szczątki zostają rozrzucone po całym pomieszczeniu. Mooney wiedząc, że płyta z nagraniem jest przeklęta, ukrywa ją w ścianie studio.

1939
    1 września
    Wybucha II wojna światowa.

    Nieznana data
    Henry Heywood zaciąga się do wojska.

Około 1942
1945
    Nieznana data
    Damien Darhk współpracuje z państwami osi podczas II wojny światowej.

    8 maja
    Konflikt zbrojny nazywany II wojną światową zostaje zakończony w Europie.

    2 września
    Konflikt zbrojny nazywany II wojną światową zostaje zakończony na Dalekim Wschodzie.
    Amerykańskie Stowarzyszenie Sprawiedliwości wciąż działa jako tajna agencja przeciwko operacjom USA w czasie zimnej wojny.

1947
    Nieznana data
    Ra's al Ghul zabija człowieka, aby stać się następcą swojego mistrza. Wygrywa ze swoim najlepszym przyjacielem, Damienem Darhkiem i staje się nowym przywódcą ligi zabójców.

1950
1953
1955
1958
1959
1961
1962
1964
1965
1966
1967
1968

Zobacz też Edytuj