FANDOM

Liga zabójców” – dwudziesty ósmy odcinek serialu „Arrow”, który wchodzi w skład drugiego sezonu. Amerykańska premiera miała miejsce 6 listopada 2013 roku na kanale The CW, natomiast polska premiera odbyła się 18 marca 2014 roku na kanale Universal Channel.

Opis Edytuj

Kiedy Oliver opatruje rany Kanarka, stara się dowiedzieć od niej co się stało po wyspie, lecz ta nie chce odpowiadać. Jednakże kiedy zostają zaatakowani w posiadłości Queenów przez wytrenowanego zabójcę z ligi zabójców, kobieta wyznaje prawdę o tym, co ją łączy z nikczemną grupą. W tym czasie Moirze zostają postawione zarzuty wielokrotnego morderstwa i spiskowania w celu zniszczenia Glades. Asystent Prokuratora Okręgowe oferuje jej przyznanie się do winy i uniknięcie kary śmierci lub spróbowanie swoich szans przed sądem. Thea błaga matkę, aby walczyła o swoje życie, ale kobieta nie chce przyjąć oferty. W tym czasie Oliver wpada we wściekłość, kiedy dowiaduje się, że Laurel dołącza do grupy prokuratora przy sprawie jego matki.

Obsada Edytuj

Cytaty Edytuj

  • Sara Lance – Należy do Ligi zabójców.
  • John Diggle – Liga zabójców? To mit.
  • Felicity Smoak – A co to? Nie mówcie, że liga złożona z zabójców.
  • John Diggle – To legenda. Wódz plemienia w Afganistanie opowiedział mi o starożytnej sekcie wojowników, którzy zabijają i znikają jak duchy. Pomyślałem, że popala trawkę...

Sara widząc jak John szykuje broń

  • Sara Lance – A ty dokąd?
  • John Diggle – Idę z tobą, potrzebujesz wsparcia.
  • Sara Lance – Oddziały specjalne przy zabójcach są jak przedszkole. Zostań tu, albo zginiesz.
  • John Diggle – Kopiesz sobie grób
  • Sara Lance – Nie pierwszy raz.

John odkłada broń

Zabójca wyrzuca Quentinowi pistolet i powala go na ziemię

  • Zabójca – Bez pistoletu jesteś zwykłym tchórzem!

Quentin wyciąga rewolwer i strzela

  • Quentin Lance – Mam zapasowy.

Oliver patrząc na wódkę

  • Oliver Queen – Dał mi ją stary przyjaciel. Powiedział, że nadejdzie na nią czas.
  • John Diggle – I nadszedł?
  • Oliver Queen – Nie wiem. Muszę się napić.

Ciekawostki Edytuj

Zobacz też Edytuj