FANDOM

Legendy dnia wczorajszego” – siedemdziesiąty siódmy odcinek serialu „Arrow”, który wchodzi w skład czwartego sezonu. Amerykańska premiera miała miejsce 2 grudnia 2015 roku na kanale The CW, natomiast polska premiera odbyła się 16 grudnia 2016 roku na platformie Netflix.

Jest to druga część dwuczęściowego crossovera z odcinkiem „Legends of Today”, który wchodzi w skład drugiego sezonu serialu „Flash”. Jest jednocześnie wstępem promocyjnym do serialu „Legends of Tomorrow”.

Opis Edytuj

Oliver Queen i Barry Allen zabierają Kendrę Saunders i Cartera Halla do nieznanej lokalizacji, w celu ukrycia ich przed Vandalem Savage'm, do momentu odkrycia sposobu na pokonanie niebezpiecznego wroga. Malcolm Merlyn organizuje spotkanie z Vandalem, Zieloną Strzałą i Flashem, które nie idzie zgodnie z planem. W tym samym czasie, Thea, Laurel, Felicity i Diggle współpracują z Cisco i Caitlin nad potężną bronią, będącą w stanie zniszczyć Vandala.

Streszczenie Edytuj

Obsada Edytuj

Cytaty Edytuj

  • Oliver Queen – Barry, spóźniłeś się.
  • Barry Allen – Trudno znaleźć to zadupie.
  • Cisco Ramon – Zbankrutuje na roamingu...
  • Oliver Queen – Dzięki, że wpadłeś.
  • Barry Allen – Wiem, to obłęd. Twój kumpel ze strasznym pierścieniem ładnie poprosił... Będziemy negocjować ze starożytnymi terrorystami?
  • Cisco Ramon – Znajomość przyszłości zmienia teraźniejszość, czyli i przyszłość...
  • Barry Allen – Słucham?
  • Cisco Ramon – Łeb mi pęka...

Ciekawostki Edytuj

Zobacz też Edytuj